Latin percussion gevonden, maar wat is ie waard?

Olaf_Demas

Ingeburgerd
Lid sinds
5 september 2015
Berichten
49
Locatie
Den Haag
Hey allemaal!

Ik heb deze gevonden in een tweedehandswinkeltje.

https://www.muffwiggler.com/forum/viewtopic.php?p=1657434

Klinkt aardig, maar niks voor mij. Ik heb iemand gevonden die hem wilde kopen voor 375,-. Dit was een kerel in Miami. Spul opgestuurd, via paypall geld gehad. Kerel niks ontvangen, spul weer terug thuis. Geld weer weg. Gek verhaal ja, enig idee wat ik in Nederland zou kunnen krijgen, nee. 8)

Dus wie kan me op weg helpen? Voor een leuk bedrag gaat ie direct de verkooppagina op.

Bedankt voor de input alvast.
 
Leuk ding.
Ik ken de Soundmaster SR88 (die heb ik zelf namelijk tweemaal gehad en heb nog steeds één exemplaar).
Ik vind het een leuk ding.
Deze Latin Persuccion ken ik niet.
Ik had er ook nooit eerder van gehoord tot ik deze post van jou tegen kwam.

Ik zou denken dat 375,- een machtig hoog bedrag is voor zo'n apparaat.
100,- vind ik eigenlijk al aardig geprijsd.
Dat zou dan ook mijn inschatting zijn: 100,- ofzo.
 
Ja, die prijs ga ik er niet meer voor krijgen. Jammer dat het zo gek gelopen is met de post. Ik had het geld zelfs al binnen op paypal. Erg jammer zelfs.

Ik vind zelf op internet zo snel ook geen andere prijs. Dit moet goed zijn voor de verkoopwaarde ;P
 
Ik heb z'n normale broertje, de Rhythm-1. Die heeft 8 preset ritmes. Kunnen de individuele instrumenten van die salsamachine van jou aparte patroontjes spelen?
Ding zal wel heel zeldzaam zijn maar als -ie ook alleen maar presets speelt dan lijkt 100 euro me nog teveel.
 
kan je m niet gewoon nog eens naar miami sturen? (had je eigenlijk meteen moeten doen toen ie retour kwam.) doe je er 100 af voor de inconvenience, ben je nog spekkoper.
 
Hahaha.. ja Leo, dat wil die gozer niet meer.. die denkt vast dat ik hem probeer op te lichten.

@vinnieq, je kunt per instrumemt een preset kiezen. Dus hij heeft iets meer opties.

Ik heb hem zelf meegenomen omdat ik die palmboom echt te gek vond. Maar heb wel flink minder dan 100e betaald :P, misschien hou ik hem ook wel gewoon. Sampletjes maken oid.
 
Als je flink minder dan 100,- hebt betaald zou ik er gewoon lekker van genieten.
Sampletjes trekken of gewoon on the fly gebruiken en als je hem beu bent verkoop je hem gewoon voor een prikkie door.
Aan mij bijvoorbeeld:P
 
Back
Top