demian - Flying Sources

leuke track , al vind ik de drums in zulke dikke sounds en in dit nummer dus wel een beetje mager. Als je het zo wil is het natuurlijk goed ,
 
Thanks allemaal :-)

Het nummer is inderdaad een beetje minimalistisch en tegelijkertijd dik van opzet.
Ik probeer soms juist door zo min variatie in ritme en niet te veel poespas het accent te leggen op waar het voor mij om gaat, en dat is lekker melodietjes spelen.

Dat dit nummer als kitsch wordt gezien kan ik ook wel begrijpen maar zie ik toch als een compliment, beter kitsch dan een slecht stuk muziek of een matige sound.

Verder ben ik ook niet te prententieus in mijn muziek omdat ik dan al snel door de mand val wat mij betreft dus hou ik het expres eenvoudig allemaal.

Toch merk ik ook dat de sfeer mensen ook wel aanspreekt, dergelijke muziekjes moet je lekker op de achtergrond draaien terwijl je wat anders aan het doen bent waarbij je niet te veel afgeleid moet worden, en dat is ook precies hoe ik graag naar muziek luister.

Dus ondanks de kitsch en muzak en te zoet reacties, denk ik toch dat dit muziekje er mag zijn.

Zijn er trouwens ook mensen die het nummer helemaal uitgeluisterd hebben en aan het eind een diepe zucht van ontspanning ervaren? Dan heb je mijn nummer precies beleefd zoals het bedoeld was. :-)
 
Ik geloof dat het al genoemd werd maar ik moest ook aan Enigma denken. Ik vind de beat eigenlijk wel perfect omdat hij relaxed ok is net als de rest van de sounds. Ik vind alleen die blokfluitsynthsolo wat aan de kazige kant maar ik ga er gewoon voor.
 
Haha, erotiek. :W

Ik zal binnenkort als ik eens tijd heb een wat stevigere track maken, benieuwd wat dat dan los maakt.. :D
 
Fijne chill track! Ik hou wel van deze sound; er is niet echt een heel duidelijk verhaal, en daarom juist fijn om op de achtergrond op te hebben staan.
 
Back
Top