• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Synths:Poly Evolver, Juno 60/2, Realistic, Moogs

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

smackos

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
25 oktober 2002
Berichten
6.604
Locatie
Scheveningen Beach
realistic concertmate MG-1
2 oscillator monosynth met mooi filter en poly sectie en allerlei snufjes gemaakt door Moog.
heeft wat aandacht nodig, schakelaars en faders moeten schoongemaakt worden en een aantal fader dopjes missen. €250 ??

TandyMoog.png




Roland alpha juno-2
krasje op 1 toets, aftertouch werkt niet, zoals bij veel alpha juno’s.
klinkt goed, kraakt niet. Interne back-up batterij dient vervangen te worden (een verse wordt meegeleverd), maar werkt prima zonder.
150 eurootjes

alphajuno.png





Dave Smith poly evolver keys PE / PEK
versie met pots, alles werkt naar behoren. Enkele kleine krasjes door normaal gebruik.
Erg mooie en uitgebreide synthesizer, eventueel ruilen tegen een Rhodes piano
€1400

PEK.png




Roland Juno-60
in goede staat, kraakt niet, alle knoppen en stemmen werken. zeer mooie polyfone analoge synthesizer met warme klank en de befaamde chorus.
€1250

Juno60.png




Creamware ASB minimax
Virtueel analoge Minimoog emulatie, klinkt erg goed en is daarbij ook nog polyfoon.
werkt goed, topstaat €450

Creamware.png




2 Yamaha QY-70s draagbare MIDI sequencers met ingebouwde synth/drums/FX...soort van mini RM1X /QY700 achtige sequencers heb er vroeger wel een aantal albums mee gemaakt (Florenza Mavelli, Psychic Stewardess, Rise & Fall of Manual Noriega) 75 euro voor beide, bijelkaar? Heb je er 2 is vast handig ergens voor.
Dit nummer is 90% QY70: drums, pads, synth behalve intro



Op te halen in Scheveningen/Den Haag wordt niet verzonden

Alle keyboard synths komen met een keyboard standaard inbegrepen (als je wilt)

Ik sta ook open voor ruil voorstellen:

Een mooie Rhodes, Eventide Space, Big Sky of noem waar wat dan kijk ik het aan

:koffie:
 
Een kleine update:

De Juno 60 is verkocht en verhuisd naar Belgie
De Alpha Juno is verkocht
De Tandymoog is verkocht
De QY70s zijn verkocht

de PEK is gereserveerd

rest alleen nog de Creamware MINIMAX (vreemdgenoeg dit is echt een hele dikke synth, de "poor man's" memorymoog...met een beetje fantasie ;) ) voor 450 eurootjes

ruilen mag ook Enventide Space, Strymon Big Sky of een witte nieuwe ARP oddy uiteraard waar nodig met cash van mijn kant of iets roep maar wat...maar stiekem wil ik hem wel zelf houden eigenlijk want het is echt wel een spectaculair handig ding.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top