• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: Juno 60

payt

Enorm Lid
Lid sinds
4 april 2005
Berichten
1.644
Locatie
Yurp
Bij deze zet ik mijn Juno 60 te koop. Er zijn wel wat issues:

Het slechte nieuws:

-een aantal toetsen triggeren dubbel
-een aantal pots hebben TLC nodig
-Geheugen werkt niet (lege batterij?) dus het is nu in feite een Juno 6
-Chorus klinkt wat grungy
-Arpeggiator knop blijft soms hangen

Dit is dus een JUNO 60 voor de knutselaar/ iemand die van synths opknappen houdt

Het goede nieuws is:

-Alle voices werken nog
-Alle toetsen reageren nog, al is het vaak wel een dubbele trigger (bij aanslaan en dan weer bij loslaten)
-De synth kinkt goed
-Alles is the fixen in dit geval, waarna je weer een mooie Juno 60 hebt. Je komt al een heel eind met wat schoonmaak op de juiste plaatsen, en waarschijnlijk wat caps vervangen.
-Hij is zelfs in de huidige staat nog bruikbaar
-Ziet er intern netjes uit (geen biervlekken of andere onzin)
-Met een pot replacement kit heb je een prachtige synth: https://www.benl.ebay.be/itm/Roland...nt-Kit-Pot-Spare-Part-Brand-NEW-/173300884740

Wat wil ik voor deze Juno 60 hebben? Ik heb er lang over zitten wikken en wegen, maar hij mag weg voor 400,-

Bel gerust op 06-18632945
 
Hoi, ik had graag je Juno 60 overgenomen.
Hoe spreken we verder af?
Waar is hij op te halen bvb?
Dank alvast
 
De Juno is tot zaterdag gereserveerd. Dank voor alle reacties tot zo ver!
 
Zojuist is de Juno vertrokken met zijn nieuwe baasje uit Belgie. Dank voor de reacties!
 
Back
Top