Behringer komt met een kleinere versie van de Truths

Behringer komt begin 2004 met een kleinere versie van hun Truth monitors uit. De actieve versie van deze monitors zal 380 euro gaan kosten. http://www.behringer.com/02_products/prodindex.cfm?id=B2030A&lang=eng Er zal ook een passieve versie van deze monitortjes komen voor maar 273 euro.

De originele B2031 zal ook in een passieve uitvoering uitgebracht worden, voor het leuke bedrag van 344 euro.

De originele B2031 zal het topmodel monitor blijven van Behringer.


Hieronder een foto van de nieuwe actieve kleinere Truths.
 

Attachments

  • b2030a.jpg
    b2030a.jpg
    16,2 KB · Bekeken: 93
Ik heb de (oude)truths geluisterd bij het kopen van mijn monitors, maar vond ze niet zo bijster.

Maar monitors kopen is ook een kwestie van smaak...

Druid
 
peroonlijk vond ik (oude)berhinger truth nogal "hifi" klinken...

ik ben uiteindelijk voor Tannoy's gegaan die gaven het geluid veel realistischer weer (tenminste voor mij dan), alleen die waren wel gelijk een stuk duurder, maargoed, zoals hierboven al werd aangegeven, waarschijnlijk een kwestie van smaak :)
 
Ik heb Truth monitors en ze zijn niet slecht. Ze bevallen prima voor een budget home studio.
Je hebt altijd beter(lees prijs) en altijd verschillende smaak.(daar valt zeker over te twisten)
 
dit zijn idd echt voor de huis- tuin- en keukenproducers (met alle respect hoor ;) )

maar ze klinken niet goed vind ik
 
Vind ze prima klinken.
Kijk als je ze vergelijkt met Mackies, ja ok maar daar zit dan ook ongeveer 1700 euro verschil tussen.
Prima monitors, kep zelf die B2031
 
Back
Top