• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Cubase Ai8 -20€

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Evil Rebellion

Stamgast
Lid sinds
13 oktober 2004
Berichten
436
Ik kreeg deze download + code bij mijn nieuwe Steinberg interface.

Aangezien ik zelf een andere daw gebruik verkoop ik deze download+code.

De Ai versie is net iets minder qua specs dan elements8 en net wat uitgebreider als de LE versie.

Voor de specs moet je even kijken bij 1 van de Ur interfaces van Steinberg en daar staat wel *een link waarbij je precies kan zien wat je allemaal kan met Ai8.*

Met deze versie kun je ook opwaarderen naar elements8 voor 49€


Ai8 Specs:


Built on proven technology

-Music production software, offering a set of streamlined audio/MIDI recording, editing, scoring and mixing tools

-Supports 48 MIDI, 16 instrument, 32 audio tracks and 16 physical inputs*with up to 24-bit/192 kHzBased on proven Cubase technology*used by star producers around the world



Studio-grade instruments and effects

-Includes HALion Sonic SE 2 workstation instrument*with a fully GM compatible set of over 180 instrument presets

-Comes ready with 28 audio effect processors,including modulation, delay, dynamic and equalizer



Superb editing and mixing

-All-new MixConsole*provides the stellar mixing experience with full flexibility and integrated EQ/Dynamics channel strip module

-Easy-to-use Key, Score and Drum Editors*help in getting the job done quickly

-Real-time pitch-shifting and time-stretching
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top