twee identieke 19" rack(s)

Status
Please reply by conversation.

rivomusic

Stamgast
Lid sinds
10 november 2014
Berichten
107
Locatie
Rotterdam
Deze week heb ik me voorgenomen mijn studio te gaan verbouwen. Het is een beetje een zooitje geworden.

Eén van deze voornemens betekent dat ik twee 19" racks wil gebruiken. Ik heb deze bij Bax op de korrel:
http://www.bax-shop.nl/19-inch-rack/dap-poeder-coated-16u-installatie-rack#specificaties

Ik wil twee identieke racks gebruiken van om en nabij deze hoogte. Dus zegge 80/90 cm.

Maar voor ik de boel nieuw koop eerst maar eens hier checken of jullie misschien twee identieke racks willen/kunnen verkopen die aan die voorwaarde voldoen.
 
Je moet het zelf weten natuurlijk maar dit soort dingen kan je makkelijk zelf maken als je een beetje handig bent met magazijn rekken, is nog een stuk goedkoper ook.
 
Dit soort kastjes maak ik regelmatig van MDF met een rackprofiel erin. Als het niet meer aan mijn wensen voldoet, maak een andere. Volgens mij kun je uit 1 plaat al twee kastjes halen. Plaat MDF kost 20 euro en de profielen kosten ook niet alles. Kunnen ook nog hergebruikt worden, mocht je onstuimig zijn. Wieltjes eronder en je houd nog geld over voor je volgens rackmount apparaat.;-)
 
Jullie hebben helemaal gelijk. Geen idee waarom dat niet eens in mijn hoofd is opgekomen! Luiheid gok ik.

Maar ik ga dat doen inderdaad. Profieltjes en MDF en zelf in elkaar puzzelen. Ik wil uiteindelijk een studiomeubel maken van MDF dus dat is dit veel mooier integreren als dat allemaal van MDF is.

Ik gok dat ik dit jaar niet klaar ben maar als het klaar is volgt er een foto'tje!
 
Well... het is allemaal gelukt hoor. Ben nog niet helemaal klaar maar de studio is aanzienlijk getransformeerd in een strak geheel. Heel blij met m'n racks!

Zoals beloofd een pic!

IMG_5634.JPG
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top