Electric Ocean

Ineens dat stormachtig ruisgeluid veel te luid,het is te keihard man,plaats dat meer op de achtergrond of neem een ander geluidje en echt ook niet geplaatst in dit elektronisch melodienummertje als ik het zo mag noemen.Of heb je een bepaalde doelpubliek voor ogen?
Welleswaar zijn er andere nummers die het doen bij mij.(vraag me niet welke,ik zoek het niet meer op).
 
geweldig nummer, de gitaar deed me denken aan Pink Floyd's Wish You Were Here... Ik moet wel toegeven dat die rotsbranding wel iets te luid staat, ja. Het verdrukt andere, mooiere geluiden. Succes ermee ;)
 
Bedankt voor jullie opmerkingen... Mocht ik hiermee verder gaan, dan zal het geruis van de branding waarschijnlijk wel wat meer op de achtergrond gezet worden...

Leuk dat je aan Pink Floyd moest denken, daar moest ik zelf ook aan denken toen ik dat slaggitaartje erbij zette.... Van iemand anders hoorde ik dat die ook aan Wish you were here moest denken... Fijn om te horen, want wish you were here is een van mijn allerfavorietste sukjes muziek... De overeenkomst is geheel toevallig, en ik weet niet precies waar dat door komt omdat de gespeelde akkoorden heel anders zijn... Maar de opzet van een relaxte solo met een cleane slaggitaar erbij is natuurlijk wel hetzelfde...

Cheers,
P.
 
Het idee vind ik wel goed, de uitvoering echter duidelijk minder. Die branding leidt me teveel af van de muziek. Misschien kun je een kortere release proberen en die branding na verloop van tijd langzaam wegdraaien. De muziek zelf vind ik te warrig om goed te kunnen volgen. Af en toe wil de lead gitaar even pieken. Misschien een compressor erop?
 
Back
Top