NEUfunk - Ocean swift (feedback gevraagd)

Hiiiiiiiii,

hier remaster piraat:mega:

Uhm ja bij deze ben ik even verdwaalt geraakt met tweaken,,,,en weer een beetje de weg terug gevonden.
Naja, ik geef er een eigen swing aan tracks...deze track beetje meer balans en drive...wat meer agressie/meer rebdbull zeg maar:D ...you either like it or you don't:engel:

Tis lage kwaliteit mp3 dus de sound is niet je het van het maar zoek de verschillen zou ik zeggen.

Tip: iets meer de boomy frequencies dimmen...denk dat ie van de kick komt voornamelijk en qua balans kan het beter ...dus je mix aanpassen waar nodig.
 

Attachments

  • untitled.mp3
    6 MB
verschillende sounds peaken op exact dezelfde freqs in het hi-mid/highs,de voice sample en HH,die techno sound die erin komt ook,dat balanceer je best uit,dan klinkt het aangenamer.

Wat betreft de lows op grotere monitors weet ik niet maar op men pc speakers klinkt het echt top ,deep maar ook lekker strak.
 
Wat betreft de lows op grotere monitors weet ik niet maar op men pc speakers klinkt het echt top ,deep maar ook lekker strak.

Op m'n Sony WH1000XM3 klinkt het juist vlak, terwijl deze koptelefoon normaal juist teveel laag geeft. Apart dat het zo verschilt.
 
Back
Top