The darker side of me

Het 'fluitje' dat op 0.13 begint is heerlijk onheilspellend!
Die aanzwengeldingen zijn mij veuls te hard en te repeterend
Het zou, in iets kortere vorm, een mooie intro zijn.
Maar daarna moet er nog wel wat komen, zeg maar het einde zonder arpje met vieze vette baslijn,
ofzo.
 
Dat intro is alvast helemaal geweldig, lekker detuned dingetje wat ik hoor. Het mooie is dat ik nog geen idee heb welke kant het opgaat. Kan van D&B tot lounge en van dubstep tot platte house. Leuk.

Ik hoor nu welke kant het op gaat, en die had ik in elk geval niet verwacht :D. Dat arpje is mij iets te jaren 70, JMJ stijl. Lijkt me gaaf om het helemaal uitgewerkt te horen, tot een minuut of zes. Breakbeat erin of zo en wat meer ritmische dingetjes. Maar zoals gezegd, dat intro is echt te gek :okdan:.
 
Cool en lkkr duister intro... de track neemt een onverwachte wending, maar die richting is niet verkeerd, dikke breakbeat , vette bassline met wat psychedelische fxs... en een rode draad zouden t nr goeddoen,maar wat je tot nu toe hebt is wel goed, oke, mss zijn de volumes hier en daat wat te hard, maar.... hier kan je iets heel vets van maken als je t verder uitwerkt, ik ben benieuwd....arpje ken best erin blijven btw vind ik
 
Back
Top