re 303 [ 303 replica jaja

Ja, dat is em!
 
Klinkt super, welke distortion heb je daar overheen staan als ik vragen mag?
 
Klinkt super, welke distortion heb je daar overheen staan als ik vragen mag?

Combi tussen een Soundcraft MTK 12 en een Roland RE-201 Space Echo. Oversturen van de MTK klinkt errug goed en de RE-201 heeft dat waanzinnige randje als je 'm een beetje op z'n donder geeft.

Overdrive pedalen heb ik niet zoveel mee..
 
Klinkt erg goed! Nice!

Fml, heb nog steeds die Alpha PCB hier in het doosje liggen.. Gaat een meerjaren plan worden ben ik bang voor ik uberhaupt het eerste onderdeeltje erop heb gesoldeerd.. :peukie:
 
Klinkt erg goed! Nice!

Fml, heb nog steeds die Alpha PCB hier in het doosje liggen.. Gaat een meerjaren plan worden ben ik bang voor ik uberhaupt het eerste onderdeeltje erop heb gesoldeerd.. :peukie:

Heb je wel alle onderdelen compleet? Dat is al een beste uitdaging namelijk! Kost wat moeite maar dan heb je ook echt wat! :)
 
En klaar met de eerste.. Case is alu. Super kwaliteit.. Eindresultaat overtreft wat mij betreft het origineel! ;)

YVrxGXi.png
 
Yep, twee stuks.. Een met Quicksilver CPU (rode leds) en de ander met RE-303 CPU (blauwe leds).
De eerste post in dit topic is van ong., 1,5 jaar geleden dus vergeef me de vragen. Waar heb je de onderdelen besteld? Was het een volledig samengesteld bouwpakket of moest je onderdelen ook zelf kopen?
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top