Atmans liberation

Ik sluit me aan bij de comment van Chielos. Ik hoor heel gave stukken voorbij die het volgens mij echt verdienen om als sseparate track te worden uitgewerkt. Het is nu voor mijn smaak echt te eclectisch. klinkt of ik naar een album teaser aan het luisteren ben. Ik kom dus niet voldoende in de sfeer van de track omdat er teveel wordt gewisseld en de stukken an sich dus net te kort zijn.

Maarrrr..., sommige stukken zijn echt heel vet. Heerlijke drive, stuwend zelfs. Je kunt hier met gemak 5 nieuwe tracks uit produceren.
 
Bedankt voor je reactie. :)

Welke stukken vond je vooral gaaf als ik vragen mag?

Voorlopig raak ik het nummer effe niet meer aan, maar wie weet wat ik er nog in de toekomst mee doe. Al ben ik niet zo'n fan van nummers uit elkaar halen en in aparte tracks opdelen. Dan zou ik nog eerder gaan voor de track langer maken of zo en de stukken meer uitbreiden/uitwerken. ;)
 
2:54, waar die beat erin komt, en iets later op 3:15 met die sitars. Mooie harmonieën.
5:12 met die stuwende drums natuurlijk.
En dat stuk rond 7:20 vind ik ook heel tof.
 
Ja originele track, leuk, ik vind dit echt een kunstwerkje hoor. Op 1:40 toffe beat en dan gebeurt er van alles. Nergens saai, dat is knap gedaan.
Ik vind alle stukken wel degelijk bij elkaar passen, het lijkt wel een soort 'suite'.
Ik lijkt het alsof er op alles een galm zit. Daarnaast is het wat vlak (iets teveel compressie of teveel galm?), waardoor sommige beats er niet lekker uit 'knallen' ofzo. Basje klinkt wat 'hol', wellicht de bas en bassdrums wat directer in de mix doen. En die knal op 4:50 is heftig maar klinkt te vlak in de mix.

Maar zoals gezegd, ik vind dit een erg goede track, zit veel werk in en is origineel. Complimenten!
 
Back
Top