En dan kom ik hier mee

tragmadat

vioo eh 'l
Lid sinds
2 juni 2004
Berichten
3.811
Locatie
Nr. 9
Ja op vakantie geweest , dit komt uit de EMX rechtstreeks EN TER PLEKKE



8):Wproost
En wat vinden jullie jongens en meisjes?
 
Ik vind het een mooi trackje... Maar je bent op vakantie en dan (overmatige) mineurakkoorden?
Was het wel leuK? :-)
 
Deze jongen vind em lekker.. fijn old-skool sfeertje ook :)
Misschien nog verlengen met een modulatie stukje.. of iets in een andere toonsoort en daarna weer doorrrr... :mega:
 
Dank!

Ik ga deze zeker nog uitbouwen inderdaad, ook met nog wat meer instrumenten nu ik weer thuis ben.
De vakantie had zo z'n ups en downs dus mineur zou niet niet helemaal ongepast wezen.
Ik hou me daar nooit zo me bezig, als het me maar goed in de oren klinkt.

Wordt vervolgd dus!
 
Best okee :) Ben niet zo van de piano sound maar die doet hier goed zijn werk.. De kick zou van mij wat minder hard mogen in de mix... en de strings vind ik mooi alleen iets te zacht...

Allemaal uit 1 apparaat : cool !
 
We hadden de html 5 versie al een tijdje in test echter werkte dat niet in oude browsers en sommige IE versies (vandaar nog niet live). Aangezien de oude soundcloud player blijkbaar helemaal niet meer werkt voor nu even omgezet naar de HTML 5 player. Zou dus voor de meeste mensen weer moeten werken...

Zo niet: up to date browser gebruiken. :P
 
Laatst gewijzigd:
Hij doet het weer primo!
:okdan:

Dr. Lansberg: Ik snap je hint en je hebt gelijkt dat breekje is leuk maar daarna moet ik het thema weer terug laten komen en het verhaal afmaken.
Nu zakt het een beetje plumpuddingerig in elkaar...
 
Back
Top