• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

NI Komplete 10 Bundle

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

AM Hasselhoff

Eiger Steiger
Lid sinds
4 december 2006
Berichten
440
Locatie
Den Haag
Native Instruments Komplete Kontrol S49 keyboard
Eén van de meest innovatie usb keyboard/controllers die er te vinden is. Integreert naadloos met de Komplete bundle van Native Instruments, maar ook software plugins van andere partijen worden in één keer net zo tastbaar als een hardware synth. Daarnaast heb je met de chord memory, arpeggiator, scale memory, ribbon controllers en de light guide een instrument in handen dat zoveel meer is dan gewoon een 'usb keyboard'.

Ondanks dat dit het beste en de meest leuke usb controller is waar ik ooit mee heb gespeeld, maak ik er te weinig gebruik van om 'm te houden. Alleen bij mij thuis gebruikt en verkeerd dus nog in nieuwstaat. Helelmaal kompleet met doos, factuur en alles.

Native Instruments Komplete 10 software bundle
De welbekende software suite van NI, vol met software plugin genot. Massive, Battery, Rounds, Reaktor, FM8, Absynth en ga zo maar door. Met deze bundle en de S49 samen ben je helemaal Komplete. De ultieme software/hardware combinatie.


Komplete 10 los te koop voor €400,-
Komplete Kontrol S49 los te koop voor €450,-
Samen voor €800,-
 

Attachments

  • IMG_2281.jpg
    IMG_2281.jpg
    56,3 KB · Bekeken: 85
Kontrol S49 keyboard verkocht

Komplete 10 software bundle nog steeds te koop voor €400,-
 
Prijsverlaging:

Komplete 10 software bundle nu voor €350,- :okdan:

@moderator
kun jij de titel aanpassen naar "NI Komplete 10 bundle"? Alvast dank.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top