midi master keyboard

Status
Please reply by conversation.

Synthor

Ouwe rot
Lid sinds
15 oktober 2006
Berichten
502
Ben op zoek naar een midi master keyboard, met de volgende kenmerken:

-aanslaggevoelig klavier
-medium formaat (49 toetsen zou ideaal zijn denk ik)
-pitchbend links naast de toetsen
-full sized keys
-arpeggiator zou een pre zou zijn
-toegewijde midi in & uitgangen (heb een hekel aan usb)
-ben niet op zoek naar nog een synth/ sampler, dus puur controller keyboard
-liefst betaalbaar

God, 't lijkt wel 'n personeelsadvertentie, lol.
Ik denk dat iets uit de 80's of 90's geschikt zou zijn, maar goede info is moeilijk te vinden.
Die (computer) dingen die momenteel nieuw in de shops liggen voel ik weinig voor.
Suggesties zijn zeer welkom
 
Ik heb een heel betaalbaar master keyboard dat ook geschikt is voor de computer , geen 80 of 90 jaren keyboard maar een cme Uf 50 . Al jouw eisen en betaalbaar want ik wil er van af .
Er is amper op gespeeld dus zo goed als nieuw en ik wil er 65 € voor hebben .Stuur maar een pb als je het wat vindt .
 
Bedankt voor je reactie. Ik hou hem in overweging en mocht ik er voor willen gaan dan stuur ik je een pb
 
Ik heb een Arturia keylab49 te koop. Ziet er retro genoeg uit :D
 
Bedankt beiden. Pitchbend is wel echt een vereiste.
(En ik vergat after-touch te vermelden in 1e post, wil me jx8p (beter) aansturen daarmee)
 
De Arturia is te uitgebreid voor mij denk ik. Ik ben juist niet op zoek naar een extra synth/ sampler. Het enige geluid dat het keyboard hoeft te maken is een metronoom geluid.
 
Best moeilijke zoektocht overigens, dit. Het lijkt erop dat de keuze beperkt is tussen een bare-bones vintage unit, of een modern slagschip met 1001 (computer/ synth) functies erbij
 
Heb een Roland A-70 (in hele goede staat) te koop...

Aftertouch, pitch-bend, 4x midi uit, full-size keys etc...
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top