[weer eens wat anders] paar tracks

hmm vergeet niet dat dit gewoon 4 losse nummers zijn (waar van 4 in demaak nog deels) die in elkaar overlopen.

verder nog mirror erbij gemaakt bij @home. door de grote file size (komt door de lengte) neemt ie snel bandbreedte op. binnen 2 uur was mijn tripod server al down en die van 6 zal ook wel zo gaan vrees ik :(

http://members.home.nl/santibanks/albumpart1.mp3
 
Origineel geplaatst door Slipperman
verder nog mirror erbij gemaakt bij @home. door de grote file size (komt door de lengte) neemt ie snel bandbreedte op. binnen 2 uur was mijn tripod server al down en die van 6 zal ook wel zo gaan vrees ik :(
ik had zelfs ook al een aantal keren problemen bij het uppen... werd vaak gedisconnect nl...
ik weet niet hoe het met lycos zit maar zou zo maar kunnen dat de limiet is behaald... je trak is gewild idd... :)
 
Origineel geplaatst door 6 trak
ik had zelfs ook al een aantal keren problemen bij het uppen... werd vaak gedisconnect nl...
ik weet niet hoe het met lycos zit maar zou zo maar kunnen dat de limiet is behaald... je trak is gewild idd... :)

heb ik ook gehad met uppen. heb er zeker half uur 3 kwartier over gedaan em te uppen. uppen duurt ongeveer 6 minuten ofzow ;) iedere keer disconnect. net nog keer bij @home ja maja :)

tja slipper die wat laat horen is zeldzaam ;) heb meer liggen hoor maar zet dat niet hier. mede omdat het spul voor mij af is maar voor de andere meewerkende nog niet :)
 
Hey slipperman,

Het klinkt zover erg tof!

Ik heb 2GB webspace op een professionele 100mbit rack server in amsterdam. Dit is een prive server van een vriend van mij.

Ik kan je geen eigen user/pwd aanbieden maar ik heb op mijn 2gb nog wel zat ruimte om je file te hosten!

Ik draai verder m'n site/homepage op www.iome.nl da's mijn eigendomein. Je zou een simpele (statische) site kunnen maken met links naar de mp3's op de url www.iome.nl/slipperman ofzo...

stuur maar een pb als je interesse hebt!

Druid
 
Ik was een beetje verrast ... in de tijd waar Trance en Techno de synthesizers overheersen, wordt er toch ook nog new age achtige muziek gemaakt. Er komen veel warme pads bij kijken ... lekker. De invloed van Enigma is zeker present en dat vind ik niet erg ook ;) Ik ben eens benieuwd als alles af is, want het klinkt nu al mooi.

:okdan:

:doei:
 
heb ff die backup gedownload.
Echt een goed track vind ik! die drums die op 1.36 inkomen, vind ik echt goed klinken, lekker mooi gepanned, zodat ie de track als het ware een "uplift" geeft. Die bliksemschicht zou ik weglaten, die wind die je erin doet vind ik wel goed erbij passen. Moest ook ff denken aan dat nummer van die ene film met die pamfluiten erin. he ik weet niet meer hoe die heet, maar goed, die pamfluiten vind ook wel goed er bij passen.

ga zo door:okdan:
 
Jaja, echte new age! Op jouw leeftijd word je geacht toch meer beats te gebruiken!

Maar goed, het klinkt vol potentie, maar die komt er nog niet helemaal uit, vind ik. In sommige stukken is de ontwikkeling wel erg traag, vooral in Naamloos (gaaf introgeluid trouwens), maar ook wel in Dream on. Zetatron vond ik erg goed; rustig ende welafgewogen (ik neem trouwens aan dat hier de White Mountain-invloeden zitten?). Alleen die squarelead vond ik niet zo. Misschen zou je kunnen proberen die portamento alleen te gebruiken bij sprongen naar boven of zo? Nou zit er een beetje een irritante draai in je attack. Laag komt-ie trouwens ook niet zo tot z'n recht.

De binnenkomst van Hugo op 1:30 (jammer eigenlijk dat het er zo op lijkt; doet je (mij wel in ieder geval) meteen aan de Efteling denken, en dat is toch niet je bedoeling, lijkt me) en die precussie op 9:40 is wel erg plotseling; misschien valt dat een beetje aan te kondigen. Hetzelfde met de square trouwens in Dream on (waar-ie beter klinkt dan in Zetatron). Daar eindigt-ie ook nogal abrupt; ik denk dat ik een langere decay-tijd of fade-out van de laatste noot mooier zou vinden.

Maar al met al: goede track, misschien sommige dingen wat korter (behalve Zetatron), maar ik ben nieuwsgierig naar wat het wordt!
 
Laatst gewijzigd:
iedereen bedankt voor de zeker nuttige tips. Ik ga ze zeker verwerken. Veel van mijn eigen gedachten en knelpunten hebben jullie idd gevonden en idd mijn vermoedens zijn goed daarin.

Track 3 is idd white mountain inspiratie. De live versie is echt geweldig. Heb eigenlijk deel van de akkoorden gebruikt daarvoor want daar is de mellotron perfect voor. Overigens tis een square lead. Ik hoor er echt geen panfluit in :confused:

Die bliksemschicht laat ik er zeker wel inzitten. word namenlijk apart. Die drumloop van hugo ga ik misschien nog wat uitbreiden...

De laatste noot squarelead moet idd langere release krijgen. Word nog aan gewerkt. OVerigens er komt meer stereo ruimte in de track. Dis een snelle mix heb nog niets echt goed gemixt op een paar dingen na.

De percussie in track 4 gaat wat zachter en word gepanned. Heb daar van8 mee gestoeid. Dat klinkt wel wat beter. Ik heb besloten de piano er uit te laten aangezien het geheel te hard en te vol word op dat punt. Misschien als de mix veel meer stereoveld krijgt dan kan hij er nog wel ergens .

Introgeluid is overigens 1 patch uit de VFX. Hiermee hoor je goed de kracht van de digitale synthese die die bak bezit en de tig envelopes en filters mede als de golfvormen die gelayerd kunnen worden met ieder eigen filters en 8 stage envelopes...

Ik heb al weer wat dingen verder geschreven ervoor. Denk volgende week nieuwe update :) rond de 15 minuten ofzow ;)

IIG bedankt vor de warme reacties :) Goed eens te horen dat mensen ook eens wat anders als boenk boenk willen horen ;)

p.s.: heeft iemand meer van die vocalen liggen zoals enigma er ook 50000 van heeft en in nummers verwerkt. Echt ze zitten op de gekste plaatsen als je luisterd...
 
Slipperman ik ben echt jaloers! Er hebben al 300 mensen naar deze thread gekeken!!

Toen ik de mp3 aanzette dacht ik even dat 'in the air tonight' begon.. 8)
Mooie sounds wel hoor Slipperman
 
Mooi gedaan hoor.
lekkere melodie en zeker niet saai.
Misschien iets minder reverb op de drums en
de onweers donder iets minder schel.
Wel een ontspannende (mello) :eureka: track.
Heerlijk.:okdan:
 
Ik kan niet veel anders zeggen dan dat ik t een lekkere verzameling vind om naar te luisteren!

Met name het intro.. :okdan:

Ben dan ook zeker benieuwd naar het uiteindelijke resultaat!
 
hmmm ik hou wel van dan new age achtig spul.
ik luister zelf ook wel veel naar Steve Verity enzo
en dit boeit me ook wel moet ik zeggen.
heerlijk om bij weg te dromen :z :z :z

greets isnieZot
 
okay ben druk aan het mixen. veel dingen zijn meegenomen in de nieuwere mix. heb dingen toegevoegd ook en veel meer in stereo diepte gewerkt. alles is met hoofdtelefoon afgemixt voor beter resultaat. ik w8 ff met posten totdat ik track 4 ook afheb ervan. ga overigens ook meer vocals gebruiken. heb wat leuk gregoriaans geleuter gevonden met kazaa dus komt mooi in me trackkie verkracht en wel :) (Heiligschennis ;) )

Iedereen ten zeerste bedankt voor de goede tips en het luisteren :)
 
Back
Top