• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

ARP MSL filter!! E6400, Mmodular,PistonHonda,EuroFlightcase,Beatstep,Pro-solo

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

talkboxert

De man achter Exceeder
Lid sinds
9 augustus 2005
Berichten
679
Locatie
Amsterdam
Ik wil er even tussenuit dus ik ga een beetje uitdunnen:

EMU 6400 met interne schijf + zip drive en disks: 125,-

Grote Euro rack flightcase, 3x 84HP , met rails, geen voeding, oerdegelijk met deksel, 80,-

Nord Micro Modular, 175,-

The Harvestman Piston Honda, 225 incl verzenden,

Kenton Pro solo Midi versie. Alles wat je ooit zou willen in een midi/CV interface, LFO, Aux cv voor velocity oid. uitgebreid alles te editten van de front panel. Niet te vergelijken met bv. z'n doepfer collega's, vooral wat betreft bedieningsgemak. €125,-

Arturia Beatstep 70,-

ARP MSL series filter uit 1974, waarschijnlijk een standalone versie van het odyssee of 2600 filter maar dan dan op op 2x 9volt batterijen!! rarest of rarities, vandaar: 375,-




Voor alles geld: foto's op verzoek
 
Arp Filter en Micromodular gereserveerd,

Komt nog bij Coron Speed HC Phaser 50 (early 80's MXR clone) 40,-


Moderators mag de naam naar: "E6400, PistonHonda, EuroFlightcase, Beatstep, Pro-solo, & Coron Phaser"?
 
Meeste is weg, ik maak een nieuwe draad aan voor de restanten, dus deze kan slotje potje.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top