• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

transcendent2000, maestro mrq1 en drumtraks

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
sorry voor het gezeur, maar toch weer in de verkoop

de oscillator van de transcendent2000 deed vanmorgen namelijk niets meer. noise en filter gaan nog wel, vca envelope, lfo... alleen de vco hoor ik niet meer.

ik zat er over te denken de prijs naar 450 te laten zakken, maar reparatie zal toch ook ergens tussen 50 en 100 kosten, bij de erkende vakman.

dus ik haal er die 100 af + 25 voor de moeite en ik bied hem dus aan voor 325 as-is.

als je zelf handig bent zeker een koopje, want het is echt een leuke synth, met erg lekker filter en hij ziet er zeer mooi uit.
maar ook als je hem moet wegbrengen voor reparatie, denk ik dat je straks voor minder dan 400 een mooie transcendent2000 kan hebben. ook niet mis.

wie er toevallig de mrq-1 van maestro bij wil, betaalt 475 totaal.

de maestro mag weg voor 175

voor foto's en verdere beschrijving verwijs ik graag naar een eerdere draad, gewoon even zoeken.

bedankt.
 
kick
en er komt bij:

erg mooie, heel erg mooie sequential circuits drumtraks met 3 extra chips (alle originele dus + een alternate kick en 2 x alternate snare/noise
uiteraard perfect werkend

alles bij elkaar 550 euro inclusief opsturen. ophalen kan ook voor 525.

van de maestro begrijp ik niks. dat is dus geen aftands zet maar op een orgel bakje, maar een lekkere amerikaanse Family Affair ritmebox aus der reihe mrk-1 en mrk-2, enz enz. voor 175 !!

de t2000 lijkt mij ook een koopje, gelet op de optische staat. fixen is een koud kunstje voor wie n beetje van elektronica weet. en dan heb je wat....

nouja, straks denken jullie weer dat het slappe verkooppraatjes zijn.

moderator, als de drumtraks erbij mag in de titel, heel graag. bedankt.
 
voor de duidelijkheid
t2000 325 euro
maestro 175 euro
drumtraks + chips 525 euro
 
maf hoor, er zijn hier toch mensen die wel een schema kunnen lezen en weten dat de T2000 een wicked filter heeft, onder andere?!
 
drumtraks verkocht - bedankt.

transcendent (325) en maestro mrq-1 (150) zijn er nog.
 
maestro gereserveerd

niemand voor de transcendent2000 van powertran ??

echt een gave synth en volgens mij een easy fix. filter is top, mooie engelse sound. 325 euro!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top