• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

ADI-8 Pro ADAT converter voor weinig

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Hanz

Anonieme Analogist
Lid sinds
17 januari 2003
Berichten
13.797
Locatie
Mijn eigen kleine universum
Goed, laat ik met de deur in huis vallen.
Ik ben niet zo'n handige techneut.
En vanavond al helemaal niet, blijkt.

Vandaar dat verkoop voor weinig een RME ADI-8 Pro 8-channel AD/DA converter.
In onderdelen. Tja. Lang verhaal, zal de details besparen.
Maar ik heb het frontpaneel van m'n ADI-8 losgehaald, en nu krijg ik 'm niet meer in elkaar.

Ik wilde 'm vanavond als setje met m'n 2e ADI-8 Pro verkopen maar dat nu gaat natuurlijk niet meer.
Kortom, ben je een handige Harrie (m/v) dan heb je voor 100 euro een koopje.
Want afgezien van het losse frontpaneel is (was?) de ADI in goeie staat.

Samen met m'n andere ADI-8 Pro (die nog wel in elkaar zit...) als set voor 500 euro.
Kortom, mijn pech is jouw geluk? Alleen afhalen (Alphen a/d Rijn).
 
Beste allemaal,
Ik heb ontzettend veel reacties gehad, bedankt daarvoor, echter te veel om allemaal los te beantwoorden.
Heb een principe afspraak met een koper en houd nog contact met een 'reserve kandidaat'.

Mocht het ondanks dat niks worden, laat ik het nog even weten op volgorde eerste reactie.

Groeten,
Hans
 
Nou, de ADI-in-delen is zojuist opgehaald.
Iedereen bedankt voor de interesse!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top