• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

zeer zeldzame Arturia MiniBrute SE met zwarte side panels

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Delta Music

Ingeburgerd
Lid sinds
12 Maart 2015
Berichten
74
Locatie
Sint-Truiden (B)
Arturia-MinibruteSE-blacksidepanels_zpsnbvnxdsw.jpg


Deze Arturia MiniBrute SE werd aangekocht in september 2014 en is dus een half jaar oud. Hij werd enkel in de studio gebruikt en is in nieuwstaat. de ‘SE’ in de naam staat voor ‘Special Edition’, wat wil zeggen dat hij een aluminium bovenkant heeft (in plaats van een zwart) en hij heeft een uitgebreide step sequencer i.p.v. een arpeggiator.

Meer info over de Arturia MiniBrute SE kan je vinden op http://www.arturia.com/products/hardware-synths/minibrute-se/overview

Maar deze is nog een extra speciale editie, want de imitatie houten side panels van een MiniBrute SE werden vervagen door de zwarte side panels van een standaard MiniBrute. Dit omdat ik dit veel mooier vind dan de pseudo-retro houten side panels. Maar de originele imitatie houten side panels worden erbij geleverd, dus indien gewenst kan je deze terug monteren mocht je dit mooier vinden (wat een eenvoudige klus is). Hieronder een afbeelding van een originele MiniBrite SE met imitatie houten side panels:

Arturia-MiniBrite-SE-original_zpsobsa57fq.jpg


Verder is hij geheel compleet, inclusief handleiding, stroomadaptor en alle patch cards. Enkel de originele doos ontbreekt, maar hij zal goed verpakt verzonden worden.

Ik verkoop hem omdat hij overbodig is geworden wegens het bezitten van een Moog Voyager en een Moog Sub37

De nieuwprijs voor een Arturia MiniBrute SE op dit moment is €549,00. Ik verkoop hem (inclusief gratis verzending binnen de Benelux) voor €400,00

Wat betreft garantie: hij werd gekocht bij Bax-shop.nl en er zit nog ongeveer 2,5 jaar garantie op. Deze garantie kan niet overgedragen worden, maar mocht er in de komende 2,5 jaar een probleem zijn dat door de garantie wordt gedekt, dan zorg ik ervoor dat hij alsnog via Bax-shop.nl kan gerepareerd worden.

Betaling bij voorkeur via PayPal

Meer info via info@deltamusic.be

Marc Schellekens
www.deltamusic.be
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top