NAMM2015 Eurorack Modular Series from Tom Oberheim

Met al die wensen van forumleden moet dat dan wel Fort Knox worden.....
Count me in! ;)
 
That's it. Ik moet even de loterij winnen...

Ik zat net nog te overwegen of ik zo'n SEM wilde. Nou, ja dus, hop die modular in.
 
:? Laat Tom eerst zijn producten afmaken die hij eerder heeft aangekondigd.
 
Ik begrijp het enthousiasme wel, maar ik vraag me af waarom die envelope generator, lfo en vca er in moeten.

Zijn die dan zo typerend voor de oberheim? Ik zie veel mooie dingen, maar ik zie vooral veel grote dingen die waarschijnlijk veel geld gaan kosten, maar die volgens mij het principe van modular een beetje voorbijgaan.

Maar ik ben blij dat jullie blij zijn natuurlijk :okdan:
 
Ben het helemaal met bel20 eens. all in one is niet modular. het gaat dan meer om een synth zonder PSU die in je rackie moet.

Hij had beter een appart filter, OSC en VA moduletje kunnen maken.
 
Ik begrijp het enthousiasme wel, maar ik vraag me af waarom die envelope generator, lfo en vca er in moeten.

Omdat dit verreweg de goedkoopste manier is om het al bestaande ontwerp van een patch panel SEM in Euro-vorm te krijgen.

Loshalen kost gewoon meer :)
 
Het idee van een sem met extra's in mijn eurokoffer bevalt me zeker!
Ben wel benieuwd naar de prijzen, hoop niet te macbeth achtig
 
`k vind die gogo girl ernaast tegenvallen.
niet dat ze lelijk is, maar ze kon ook wel aan de knoppen draaien.
 
Geef mij er maar 4 of liever tegenlijk 8
Polykeyboardje erbij en wow
Geloof dat analoog wel in is toch:engel:
 
Tom Oberheim liet weten dat het voor hem eigenlijk allemaal niet meer zonodig moest. De man is per slot van rekening ook al behoorlijk op leeftijd. Daarom ben ik eigenlijk best wel benieuwd wie daadwerkelijk zijn spullen in elkaar zet. Iemand hier daar enig zicht op?
 
Na dat onze Tom er niet meer zal zijn (zo lang mogelijk liefst uitgesteld) zal er een nieuwe super poly op de markt komen 'Marion 2'
 
Ben het helemaal met bel20 eens. all in one is niet modular. het gaat dan meer om een synth zonder PSU die in je rackie moet.

Hij had beter een appart filter, OSC en VA moduletje kunnen maken.

dus een semi ..modulair is weer niet modulair jammer dan ;[ :mega::Z=(
 
Back
Top