• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Waves Renaissance Native Bundle 3.6

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kevin

Tis niet te gleuven
Lid sinds
25 augustus 2002
Berichten
3.258
Staat hier al op het forum maar al te ver gezakt en te veel geschopt + stond een hoop andre troep bij dus vandaar deze advertentie..


Waves Renaissance Collection Native 3.6
Is dus de Renaissance Galm,Compressor,2-4-6 bands EQ en een ditheraar
Mag weg voor 280 € (stond voor 300 €) of het moet zijn dat jij een beter bod weet dan PB me maar.

Is helemaal Legaal dus krijg je er een mooie doos EN de handleiding GRATIS bij :D
 

Attachments

  • waves renaissance 3.6.jpg
    waves renaissance 3.6.jpg
    34,8 KB · Bekeken: 85
Tja dan maar weer Tassman 3.02 erbij is afgeketst op een vorige deal....

Dus Waves Renaissance Native 3.6 en Tassman 3.02 (zonder doos met handleiding)

Bied maar wat te ruil aan (via PB a.u.b.)
 
Heeft nu echt niemand iets leuks in de aanbieding waar hij niets mee doet ?
 
Na nee Christov ben niet zo'n ''Hiphopper'' ;)
Tja maar een leuk ander stukje soft (dus geen Magix,EJay en dat soort fratsen) Arturia Moog weer wel natuurlijk :D
Of een leuk Synthje misschien.. (Microfoon mag ook nog)
 
****** NIEUWE PRIJZEN ******

SOLDEN
(voor onze zuiderburen)
De geweldige Waves Renaissance Bundle 3.6 voor de speciale prijs van 200 €

En de meesterlijke Physical Modelling Softsynth die zowel als VSTi als Standalone draait TASSMAN 3.02
voor de prijs van 170 €


Ruilen mag ook zonder bon wil wel ruilen tegen LEGALE Software (Moog Modular ofzo van Arturia) Hardware Synths of een goede studiomicrofoon




Wat een prijzenfestijn !! Vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan !!
Ben ik nou gek geworden :confused: misschien wel maar dit is dan het moment wanneer jij JOU slag moet slaan!!!
Kom op mensen wie maakt me los ! (hoezo zit je vast dan ?)




:kroon: Tja moet er wat voor over hebben om je producten kwijt te kunnen
 
Mmmm de PB is momenteel op niets uitgelopen dus de WAVES bundle en de Tassman zijn nog beschikbaar...
 
Mensen,mensen kijk is ff in je studio rond en kijk eens wat je NIET gebruikt en wel weg kan.....
(mits je natuurlijk interesse hebt in de WAVES of Tassman...
 
Tassman is verkocht en de Waves bundle heb ik nog maar hoorde vandeweek dat een licentie overzetten daar 150 $ kost (de schoften) dus is het niet interessant deze te verkopen dus wat mij betreft mag dit op :slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top