• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Mackie Control Universal Pro + 2 Control Extender Pro SET

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Septic

ex Modular addict
Lid sinds
17 februari 2002
Berichten
6.687
Locatie
Gorinchem
Opnieuw aangeboden, omdat een koper op marktplaats weer ineens in thin air is opgelost en ik alles weer klaar heb staan hier...

In totaal 24+1 motorised faders, werkt super met Logic.
Dit zijn de witte/silver versies, de "nieuwes" dus.
Alleen als set, geen losse verkoop

TER INFO, je kan gewoon met deze set werken zoals ik hem aanbied, een enkele fader wil niet helemaal meer mee, maar dat geeft geen ghosting of rare fratsen.
De Main unit display werkt 100% en die is het belangrijkste, de rest volgt min of meer de hoofdunit. enorm veel buttons etc om automatisering en markers enzo te programeren en terug te roepen.
Deze set heb ik jaren mee gewerkt met deze mankementen, daar heb je in de praktijk niet heel veel last van. De set gaat weg omdat ik inmiddels een SSL Nucleus gebruik als Remote

-Mackie Control Universal Pro (heeft eigenlijk 2 faders nodig. ze werken wel maar calibreren niet meer bij opstart))
-Mackie Control Extender Pro (heeft eingelijk nieuwe LCD display nodig)
-Mackie Control Extender Pro (heeft eingelijk nieuwe LCD display nodig)

650 eu voor heel de set. Heeft wat onderhoud/schoonmaak nodig. Vandaar de lage prijs. Deze is ook rotsvast. Ik heb al diverse biedingen gehad eronder, maar ik ben niet gek ofzo....Misschien dat je met een stuk schoonmaken enzo die faderds al gewoon weer werkend krijg ook. Soms werken ze ook gewoon met een aantal keer heen en weer schuiven, maar voor het mooie zou ik ze reviseren als je daar 350 voor reken, heb je dus voor 1000 onge een set van 24+1 gemotoriseerde faders.
Je krijgt er gratis bekabeing bij om de units onderling aan te sluiten.

Ik heb een adres waar je reserveparts kan kopen varieerd van 35eu voor een fader tot ong 90 euro voor een LCD display.

Alleen ophalen, verzenden kan ook, kosten + risico voor koper. Zijn 3 dozen, dus ophalen is al snel een stuk goedkoper.

Staat al helemaal klaar in dozen en kan zo meegenomen worden. Inspectie van de units bij ophalen is uiteraard een optie.
Geen reserveringen, de 1e die het spul komt ophalen heeft de set. Of geld overgemaakt heeft bij verzending.

Ruilopties:

Roland TR8 / 32-8 tafel met direct outs / Moog Clusterflux/Waldorf Pulse 2/Novation Bassstation2/Korg Streichfett.

Geen bejaard "vintage" spul dus ")


Kijk maar eens hoe strak dat staat en 8 faders meer dan mijn SSL Nucleus...jajajaja
12538624343_8479a28f78_b.jpg
 
Ik laat ze tot maandag in de hal staan, wie ze dan komt kopen en ophalen krijgt ze mee voor 599...tja het moet niet gekker worden....

Daarna gaan ze weer de opslag in en hou ik ze :definitief: als backup units voor als mijn SSL een keer naar de klote gaat ofzo.


Doe je voordeel ermee, ik snap niet dat er niet op gerageerd word..???


Op marktplaats heb ik in het verleden al meerdere biedingen van 550+ gehad (toen stonden ze er voor 800 op)

TR8 heb ik inmiddels, ruilen kan nog tegen een moog clusterflux enzo.


Ca$h & Carry
 
:slotje:

Koper via Marktplaats.nl komt het setje morgen ophalen...:stupid

:verkoght:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top