• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Mackie Control Universal Pro + 2 Extender Pro's te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Septic

ex Modular addict
Lid sinds
17 februari 2002
Berichten
6.667
Locatie
Gorinchem
Te koop aangeboden wegens upgrade:

Mackie Control Universal Pro (2 faders hebben onderhoud nodig, werken nog maar matig, maar geven geen rare dingen in je DAW ofzo)
Mackie Control Extender Pro (display bijna uitgedoofd)
Mackie Control Extender Pro (display bijna uitgedoofd)

Je kan deze units laten repareren vwb de faders en displays. Echter deze mankementen hebben ze al een tijdje en ik vond het niet erg genoeg om het zelf al te laten doen. Ik heb een adres waar je ze kan servicen en er nieuwe displays kan inzetten weer.

Ik heb er de originele dozen bij, dus je kan ze met een RMA nummer zo terug sturen zonder dat je bang hoeft te zijn dat ze kapot gaan.

Vanwege deze punten extra gunstig geprijsd.

MCU Main unit 500, Control Extenders p/s 300

1100euro totaal dus voor alledrie de units, met geluk heb je ze voor 150-200 euro ofzo weer helemaal in orde. Als je handig bent kan je onderdelen ook gewoon bestellen daar en kan je het zelf doen, is nog goedkoper. En vrij simpel te doen zowiezo voor de faders.

Vanwege het gewicht en aantal dozen alleen ophalen. Verzenden kan ook, maar dan zal je 3 x een pakket moeten laten versturen met daarbij dan ook 3 x de kosten. (al zal dat zijn 10eu per pakket zijn)

image by SepticUnderground, on Flickr


Geen reserveringen, de eerste die met cash hier op de stoep staat heeft de set. Spullen staan testbaar klaar in Hardinxveld Giessendam
 
Met een beetje geluk heb ik eind v/d week, begin volgende week de upgrade binnen.

Ik denk dat, als ze dan nog niet weg zijn, ik ze lekker zelf laat servicen voor een paar meijers en dan die set weer voor 1800 te koop zet weer. Helemaal geserviced, dat dan weer wel.

Of je doet het zelf, en bespaar je een berg poen en haal een mooie 25 gemotoriseerde faders HUI set in huis.


ik wil de prijs naar beneden doen en dat is dan gelijk de bodemprijs en eigenlijk veels te laag alweer.
1000 EU, de eerste die toezegt de set op te halen of geld overmaakt, heeft de set. Ophalen prevaleert.

Een v/d laatste kicks dus.....
 
:slotje:

Gooi maar dicht, degene die interesse hebben kunnen nog contact opnemen, maar ik heb de set nu op marktplaats gezet, dat is door de bank genomen wat sneller met verkopen dan hier.

Ik heb gewoon geen ruimte om het allemaal maar te laten staan.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top