• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Mackie Control Pro + Extender, Nord uModular

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

specimanx

Stamgast
Lid sinds
14 juni 2016
Berichten
304
Locatie
Leiden
1) Een set van Mackie Control Pro + Extender, perfecte conditie. Doos nog van de Pro, de extender as is. Beide inclusief adapters. Ik doe 'm weg omdat deze niet meer in mijn huidige set-up past (past niet op mijn nieuwe tafel, en gebruik 'm eigenlijk nooit). Huidige Pro heeft de Steinberg Cubase/Nuendo overlay. Ik heb de andere setjes ook nog (wel even graven nog). Als ik mij niet vergis, draaien ze beide firmware v4.0.3. (maar dat moet ik even nakijken voor de zekerheid).

Set samen voor 950 euro. Mooie prijs denk ik wel voor een in bijna nieuwstaat set apparaten nog. Altijd erg zuinig mee geweest en weinig gebruikt.

2) Nord Micro modular. Aangezien ik nu een echte modular heb, vind ik het fijner om gewoon met draadjes en knopjes te pielen. Mag weg rond 300 euro. Prijs staat niet vast. De volume knop kraakt een beetje, en zitten wat gebruikssporen op. Komt niet met originele adapter. Het vervagen van het blauwige/paars is een veel voorkomend euvel helaas. Verder werkt de synth perfect.

Fotos uModular
nXU8Qwo.jpg
 
Prijsverlaging;

Mackie Pro set 850,-
uModular 250,-
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top