U-he Hive

Public Beta beschikbaar gemaakt:

http://www.kvraudio.com/forum/viewtopic.php?f=31&t=427734

Woooot!

Hive.H3K.SEQ.DuO.png


Ben er al even mee aan het pielen.

Hive Kick Snare & HiHat

HiveBeat

Patch met play setting op duo. Mod wheel controll op Dist, verb and filter. Geen arpeggiator.

Sequence Patch
 
Denk dat dit wel een waardige tegenstander wordt van sylenth in de dance wereld.
Ik vind ook dat er slimme dingetjes in zitten zoals,undo/redo,targets slepen,realtime step seq rec,duidelijke fx opzet.
Ik ben er wel zo op het eerste gezicht wel positief over.
Ik ga hem zeker testen.
Thanks for the post :okdan:
 
Heb hem ook even binnengehaald.
Okee,qua synth is het niet echt spectaculair,maar wat er op zit klinkt gewoon goed.
Wat me wel opviel is dat er echt goed is nagedacht over de snelheid van het programmeren.
-Zoals de seq rec funtie die je ook in predator tegenkomt,tik de noten in op je keyboard en klaar is kees.Heerlijk.
-Targets slepen werkt ook lekker snel.
-non select parameters,je hoeft dus alleen maar met je muis op een parameter te staan en je kunt de waardes scrollen ipv eerst met je muis de parameter te selecteren.
-Alle fx super overzichtelijk.
-zoals meerdere u-he synts kun je hier ook de vst zelf verkleinen of vergroten in je scherm+brightness funktie.
-Midi learn funktie=rechter muis knop,zoals het hoort.
-env,lfo,etc simpel te kopieeren naar een andere lfo of env dmv de down-pijltjes.
-weinig cpu.
-Ik weet niet hoe ik dat exact moet omschrijven maar op een of andere manier werkt alles gewoon lekker soepel.

Alleen vind ik 2 lfo's wel een beetje weinig,maar goed.
Al met al heb ik een paar standaard geluiden gemaakt zoals ocean,supersaw,etc,en het ging echt verassend snel.
Voor mij in ieder geval zeer welkom.
 
Back
Top