U-he Hive

Public Beta beschikbaar gemaakt:

http://www.kvraudio.com/forum/viewtopic.php?f=31&t=427734

Woooot!

Hive.H3K.SEQ.DuO.png


Ben er al even mee aan het pielen.

Hive Kick Snare & HiHat

HiveBeat

Patch met play setting op duo. Mod wheel controll op Dist, verb and filter. Geen arpeggiator.

Sequence Patch
 
Ziet er inderdaad heel leuk uit qua GUI, en u-he kennende ook dik in orde qua kwaliteit. Doet me wat denken aan Sylenth1..

Dat gaf Urs ook aan. Het is de bedoeling dat het dat marktsegment opvult.

Los gezien of het niets nieuws onder de zon is of niet. Ik vind het zeer goed klinken, intuïtief werken en belachelijk vriendelijk voor je CPU.

$99 introductie prijs (je kan hem nu al pre-orderen) en als je de U-he coupon hebt ontvangen krijg je daar nog eens $25 korting op. Dus dan heb je hem voor $74 ipv $149.

Hij zal voor mij zeker Zebra niet vervangen, maar daar is het ook niet voor bedoeld. Ik vind trouwens het slepen van je modulation sources naar je targets om zo de toewijzingen te maken een zeer goede zet. Erg makkelijk. Hoop dat ze overwegen dit ook bij de andere U-he synths gaan toevoegen.
 
Wooooooow.... Wat een scherm weer zeg.... T zal vast prachtige dinge doen, maar als mpc60 rammelaar kreeg ik een kleine neiging m'n grolsch beugel naar m'n scherm te gooien om dit beest weg te krijgen... T is niet mijn ding, en denk als ik t probeer er uren mee zoet te zijn en nog niet gevonden heb wat ik zoek en aan t piele blijf............ Maar wel knap getekend
 
Ik heb hem ook gekocht, goede hardstyle sounds zo te horen, virus achtig, super cpu vriendelijk is deze voor de verandering.

:okdan:
 
vind het niet zo bijzonder qua specs, leuke interface wel, maar echt totaal niets vernieuwends onder de horizon...

Zelfde hier. Getest en verwijderd.

Maar mocht deze het marktsegment overnemen van Sylenth1 overnemen, hoop ik dat er een financiele basis gelegd wordt om meer creative plug-ins als de modulaire Bazille uit te brengen.

Anderzijds misschien de tijd om deze aan te schaffen en wat commerciele geluidsbanken uit te brengen :)
 
Hey LFO8... Enthousiast nieuwe producten aankondigen wordt zeer gewaardeerd maar uh, leer svp ook plaatjes resizen voordat je weer de homepage van synthforum om zeep helpt.

Is er een mod die het plaatje ff wat kleiner kan slaan?
 
Ben ik de enige die de interface spuuglelijk vind? Enfin. Over smaakt valt gelukkig niet te redetwisten ��
 
Ben ik de enige die de interface spuuglelijk vind? Enfin. Over smaakt valt gelukkig niet te redetwisten ��

Ow nee zeker niet. Ik vind 'm verschrikkelijk. Er staat echt veel te veel op dat scherm. Kleine knopjes ook...
 
Aardig wat zure reacties hier, maar goed, ieder zijn eigen smaak. Ik had overigens niet gedacht dat de grootte van het plaatje zo'n probleem zou zijn met tegenwoordige schermresoluties, maar misschien bezoekt het merendeel van jullie het forum op de telefoon?

In ieder geval, bij deze een resize gedaan.
 
ieder zijn mening toch?
als het goed klinkt maakt het mij geen moer uit hoe het eruit ziet.

maar ik vind het er echt niet mooi uitzien. kan toch?
doet me denken aan de alesis andromeda die vind ik ook echt niet mooi maar klinkt waarschijnlijk erg goed.

Aardig wat zure reacties hier, maar goed, ieder zijn eigen smaak. Ik had overigens niet gedacht dat de grootte van het plaatje zo'n probleem zou zijn met tegenwoordige schermresoluties, maar misschien bezoekt het merendeel van jullie het forum op de telefoon?

In ieder geval, bij deze een resize gedaan.
 
Inderdaad. Ieder zijn eigen smaak en mening. Ik vind het een goede synth en erg gebruiksvriendelijk en onvoorstelbaar hoe licht op de CPU, maar aanschaffen twijfel ik nog over omdat ik reeds Diva en Zebra heb.

Maar goed, heb nog tot de 31e om er mee te pielen en voorlopig geldt de introductie prijs nog en heb ik een U-he korting voucher.
 
Ik vind hem er wel mooi uitzien, maar ik heb al genoeg U-He plugs draaien om even onder de pannen te zijn. Deze vult voor mij nu niet direct een gat in mijn setup op, hoogstens een variant op iets wat ik al heb.
 
Aardig wat zure reacties hier, maar goed, ieder zijn eigen smaak.

Helemaal niet zuur bedoeld (en bedankt voor de voorpagina post, anders had ik het gedaan). Deze synth klinkt gewoon goed, maar jammer genoeg vult hij mijn huidige arsenaal niet aan. In elk geval vervult hij een bepaald marktsegment (instant wijde gedetunde geluiden) met een veel betere customer service dan een niet genaamde synth, maar hij kan ook heel veel meer.
 
Bij mij wilde de download niet installeren in mijn DAW.
En ik kreeg kort daarna een melding dat mijn DAW-tje besmet zou zijn met een virus.

Toeval?
 
Back
Top