• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Focusrite Saffire Liquid 56

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

johanz

Gear Professor
Lid sinds
27 februari 2011
Berichten
322
Locatie
Groningen
Focusrite Saffire Liquid 56

Had even twee nodig, maar kan het af met eentje dus mag weg. In nieuwstaat! Niet buiten de rookvrije klimaat gecontroleerde studio geweest.

Hij klinkt geweldig en is super handig om mee te werken. Heb ook Black Lion modded SSL interface (is helemaal top) en bij insturen op een normaal level hoor ik het verschil niet. Hij klinkt gewoon heel clean en eerlijk. Je hoort alles zonder kleuring.

De liquid pre amp simulaties zijn ook best leuk, maar ik gebruik ze nooit omdat ik liever de hardware gebruik dan. Als je dat niet hebt is het een leuk extraatje, ik ken mensen die er erg blij mee zijn. Realtime no latency karaktervolle amping op twee kanalen!

Over het geheel een uiterst goede prijs kwaliteit verhouding. A/D D/A is goed, blijft mooi in het hoog! Uiterst flexibele software routing middels Mix Control. Behoorlijk hi end ding voor een goede prijs.

PRIJS 480,-
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top