Over wie zjn schouder mag ik meekijken?

Tja de bolussen zijn idd niet meer wat ze geweest zijn. Blijkbaar heeft Bakker Bliek de beste, geen idee of ze die in Souburg hebben.

Als je weer een keer in de buurt en zin hebt om een karmeliet oid te drinken en over synths te ouwerhoren moet je maar een seintje geven :okdan:

Coolio....
 
Als Klinkske langskomt om mee te kijken of om bijvoorbeeld je TB303 te recorden in zijn sampler, dan neemt ie een lekker liter-flesje Belgische trots mee... Dat smaakte me goed, dank nog daarvoor! Cheers!

Ohja, mocht je willen zien hoe ik met mijn Cirklon, Dark Time, SQ10 en de 808-sequencer muziek maak dan ben je natuurlijk weer van harte welkom in Twente, je weet me te vinden!

cheers, Jeroen
 
Ha dat was ik niet, in Twente, maar ik weet wie 't wel was… Want hij was hier ook al :)

Maar de circlon wil ik zeker eens in actie zien… ff kijken hoe ver Twente is 8>
 
Je bent bij mij ook welkom, tussen Mechelen en Aarschot... Al heb ik liever dat je dan gewoon ook lekker muziek meemaakt - in plaats van over mijn schouder te kijken :D

Verder weet ik niet of je zoveel van mijn workflow kan leren, maar er is genoeg speelgoed.

Mvg.

CoolRunning
 
Ik haalde Klinkske en vriendelijk lid Tiger001 door elkaar. Klinkske mengde zich ook in de discussie over het samplen.

Koffie staat klaar, haal je desnoods van een treinstation in de buurt mocht dat gewenst zijn, Klinkske.

Cheers!
 
Klopt, ik woon 15 minuten van Tiger01 en hij reed 4 u heen terug naar Twente :)
Het is een mooi aanbod, misschien ga ik er nog wel een keer op in bij beter weer. 2u autorit * 2 is niet de moment :)

@ CoolRunning: Tussen Mechelen en Aarschot? Heb jaren in Peulis gewoond. Ik gok op Tremelo? Vrij slechte verbinding, maar ik heb er wel wat voor over, vast haalbaar.

Alvast allen dank voor de gastvrijheid :mexico:
 
Back
Top