Over wie zjn schouder mag ik meekijken?

klinkske

Zit volgens de 10ers in de kelder alweer te niksen
Lid sinds
21 december 2007
Berichten
9.740
Locatie
Streek rond Herentals - België
Is er een mogelijkheid om bij iemand eens mee te kijken over de schouder hoe je met wat sequencers (analoog, of bv Maschine) en wat synths en drumdozen een track in elkaar jamt?
Het hoeft absoluut in de verste verte geen hit te zijn, ik wil wat ideeen opdoen en hopelijk workflow en inzicht opdoen. Uiteraard kan ik een speeltje meebrengen als dat meerwaarde biedt.

Muziekstijl: acid, techno, old skool electro, EBM, wave,...

Ik doe thuis maar wat...8o)
 
Ik ben er vrij zeker van dat je de manier waarop ik dat doe niet wilt leren.
Het is extreem overbodig veel moeite.
Maar het is leuk.
 
Hoi hoi ik ben al een keer bij Niels geweest en ik herinner me SB-SIX op de synth meet ongeveer (er waren 2 personen die mijn aandacht daar hadden, één met een TT 303 (Mogelijk Jefz?) en één die hier niet zo vaak kwam... weet niet meer wie wie is hier) - dat zijn al 2 veelbelovende mogelijkheden!
Jullie mogen een PM verwachten met de vraag naar mogelijke data. :halleluja
 
Laatst gewijzigd:
Hoi hoi ik ben al een keer bij Niels geweest en ik herinner me SB-SIX op de synth meet ongeveer (er waren 2 personen die mijn aandacht daar hadden, één met een TT 303 (Mogelijk Jefz?) en één die hier niet zo vaak kwam... weet niet meer wie wie is hier) - dat zijn al 2 veelbelovende mogelijkheden!
Jullie mogen een PM verwachten met de vraag naar mogelijke data. :halleluja

Ik had mijn modular mee, degene met de tt303 is cr37352527727 of zoiets 8)
Daarna wel de tt303 gehaald want was erg overtuigend voor kloon.
Ik woon op 3,5 uur rijden van antwerpen :P
 
Ja, de TT-guy was ik dus ;)

Hiero is mijn youtube kanaal.
Op de video's van de hond die stiekum op de bank klimt na, is de rest wel ontopic ;).

er staat ook een video tussen waarin precies uitgelegd wordt hoe ik met mn compressors werk :).

-C-
 
Goede keus Karmeliet....lekkerste bier wat er is:)
Ik heb ooit nog in Oost Souburg gewoond....
 
Goede keus Karmeliet....lekkerste bier wat er is:)
Ik heb ooit nog in Oost Souburg gewoond....

Helemaal mee eens! Heerlijk biertje!!

Grappig Bruce! De wereld is maar klein (en NL helemaal). Kom je hier vandaan, of heb je er eens op een blauwe maandag gewoond?
 
Karmeliet is idd lekker ja, maar probeer ook 's een Rochefort 10.

Of allebei. :biertje:
 
Altijd welkom in het zeeuwse middelburg!
Let op: Vanaf 2015 wel een verplichte eigen bijdrage van 1 Karmeliet per bezoeker!

Voor SB-SIX had ik een andere belgische specialiteit mee. Mogen jullie raden wat 't was. :doei:
 
W00t W00t!

DeborahOstrega.jpg



Goedele?

-C-
 
Helemaal mee eens! Heerlijk biertje!!

Grappig Bruce! De wereld is maar klein (en NL helemaal). Kom je hier vandaan, of heb je er eens op een blauwe maandag gewoond?

Geboren in Rotterdam en binnen 2 maanden naar Zeeland verhuist.....tot de eerste klas daar gewoond....ga er zo nu en dan nog heen om een bolus te eten, maar de laatste tijd worden die wel steeds minder lekker.
 
Altijd welkom in het zeeuwse middelburg!
Let op: Vanaf 2015 wel een verplichte eigen bijdrage van 1 Karmeliet per bezoeker!

W00t W00t!

DeborahOstrega.jpg





-C-

Deborah (Lords of acid) ziet er al lang niet meer zo lekker uit, ze heeft 10 jaar geleden me nog bedient in het restaurant waar ze werkte. Grappig om je wijn te laten uitschenken door iemand die wulps 'I wanna sit on your face' heeft uitgekraamd.
En uiteraard zo herkenbaar, het vrouwelijk gezelschap waar ik bij was dan maar van 'amai die ziet er ook niet uit' terwijl je als man denkt 'Deborah heeft 5* meer sexappeal dan jij, juf'
 
Tja de bolussen zijn idd niet meer wat ze geweest zijn. Blijkbaar heeft Bakker Bliek de beste, geen idee of ze die in Souburg hebben.

Als je weer een keer in de buurt en zin hebt om een karmeliet oid te drinken en over synths te ouwerhoren moet je maar een seintje geven :okdan:

Ik had liever pralines gehad maar idd het was goedele die hij meebracht

Lucky you :D
 
Deborah (Lords of acid) ziet er al lang niet meer zo lekker uit, ze heeft 10 jaar geleden me nog bedient in het restaurant waar ze werkte. Grappig om je wijn te laten uitschenken door iemand die wulps 'I wanna sit on your face' heeft uitgekraamd.
En uiteraard zo herkenbaar, het vrouwelijk gezelschap waar ik bij was dan maar van 'amai die ziet er ook niet uit' terwijl je als man denkt 'Deborah heeft 5* meer sexappeal dan jij, juf'

Tja Nikkie van Lierop is ook niet meer wat ze geweest is, maar toch ;)
 
Back
Top