• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Virus TI en Machinedrum

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

polycorn

Ingeburgerd
Lid sinds
25 augustus 2011
Berichten
65
Locatie
Den Haag
De Access Virus TI wordt te weinig gebruikt in mijn studio. Zonde, zo'n vette bak. Zoals je kunt zien op de foto (die persé op z'n kant wilde) is ie nu met de rackmount ears gemonteerd en om geen rackspace te verspillen zijn de outputs gedraaid. Als je wilt kan ik je helpen ze in de andere stand te zetten, dat is niet moeilijk.


De houten wangetjes heb ik niet helaas, die moet je er dus even zelf bij figuurzagen (of een 19" rack kopen, wel zo praktisch vind ik zelf). Verder in zeer uitstekende staat.

Richtprijs €900,=

Reacties bij voorkeur via mail, afhalen en testen (mag ook in andere volgorde) in Den Haag

=========================
In zeer goede staat verkerende Elektron Machinedrum, inclusief de rackmount kit.

Te gekke bak, dikke kicks onder andere, uitgebreid te tweaken etc. Kortom, super om mee te spelen en absoluut een beest om serieus te werken.

Maar ik gebruik 'm in de dagelijks praktijk te weinig, dus mag ie een nieuw baasje omver blazen.

Inclusief handleiding.

Reacties bij voorkeur via mail, testen en afhalen in Den Haag

Synthforumrichtprijs: €500,=
 

Attachments

  • foto.jpg
    foto.jpg
    45,8 KB · Bekeken: 109
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top