• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

V-Synth XT, Virus TI, Slim Phatty, Cranesong Trakkers

Pimpampeter

Muziekfabriek
Lid sinds
2 juni 2005
Berichten
1.226
Locatie
Eindhoven
Hi Folks!

Uiteindelijk heb ik besloten om mn collectie gear een klein beetje in te krimpen. Met pijn in mn hart dat wel, maar ik gebruikte t gewoonweg te weinig in mn producties. Vandaar: Echte dikke gear te koop....

Cranesong Trakker compressor:

DE mono compressors van Cranesong. Build to last. Deze compressors hebben elke smaak die je zoekt in huis: Tube? Solid state? Optical? Geen probleem. Emulaties van de LA2A, LA3A, 1176, SSL buscomp, etc etc, t zit er allemaal in. Waarom doe je ze weg dan? Nou om eerlijk te zijn kom ik om in de compressors, en heb ik er niet een echte plek voor in mn mix chain. Waar zijn ze voor te gebruiken: Nou, simpel: Fantastisch op mixbus (als stereo paar), snare, drumbuss, vocals, etc etc. Veelzijdiger en degelijker worden ze niet gebouwd.

Ik heb er 2, en als je de set koop, krijg je de gratis link kabel er bij. Daarmee kun je met 1 compressor 2 stuks bedienen (of 3 of 4, je kunt er meerdere linken)

Per stuk: 1600 euro
2 stuks met linkkabel: 2925 euro

Acces Virus TI

Tja, die is bekend he! De Virus TI, met rack ears (ja, er zitten gaten in voor n logische rackmontage, ringetje achter je bout en je zit dr niks van), maar ook de houten zijkantjes liggen inclusief bouten.

825 euro


Roland V-Synth XT

Ja, DE V-synth XT die niemand te koop aanbied. Vind t jammer dat ie weggaat, maar doe er te weinig mee. Zoals je op de foto kunt zien zitten die d50 toestanden en al die gekkigheid dr gewoon in. In zeer goede (ehm, bijna nieuw) staat.

1200 euro

Moog Slim Phatty

Alweer zo'n klassieker die niet meer te koop is. In absolute nieuwstaat, met originele doos. En rack ears. Spreekt voor zich neem ik aan...

550 euro

Wil je info? Stuur me ff n berichtje. Alleen afhaal, wel lekker bakske koffie dr bij....
 

Attachments

  • Trakkers.jpg
    Trakkers.jpg
    48 KB · Bekeken: 123
  • Virus TI.jpg
    Virus TI.jpg
    70,2 KB · Bekeken: 101
  • V Synth xt.jpg
    V Synth xt.jpg
    59,9 KB · Bekeken: 94
  • Little Phatty.jpg
    Little Phatty.jpg
    44,8 KB · Bekeken: 92
Slim Phatty VERKOCHT!

Heb jij een andere prijs in gedachte dan gesteld? Stuur n berichtje. Wie weet komen we er uit!!
 
Virus TI VERKOCHT!

Heb jij een andere prijs in gedachte dan gesteld? Stuur n berichtje. Wie weet komen we er uit!!
 
Eenmaal Trakker gereserveerd.

Samengevat:

Cranesong Trakker compressor: 1600 euro (Nieuwprijs trouwens: 2800 euro!)

Roland V-Synth XT in zeer goede staat!: 1100 euro
 
V-Synth XT VERKOCHT!

Nu nog beschikbaar:

2 x Crane Song Trakkers. Waanzinnige compressors!

Twijfel je? Stuur me even een berichtje. Heb ruimte in de prijs...
:)
 
Raar maar waar: ze zijn er nog.

By far de meest veelzijdige compressors te koop...

Cranesong Trakker compressor
per stuk: 1600 euro
2 stuks met linkkabel: 2925 euro
 
Back
Top