ebbe und flut nieuwe filters onderweg

Waarschijnlijk duur maar vet. Hopen dat ie zn ledjes niet zo fel maakt (mijn grootste irritatie bij de VCF-02)
 
Goed om te zien dat 'ie toch weer bezig is, was er niet iets waardoor hij even gestopt was met bouwen? Het lijkt met dat Euro wat lower-risk is dan een 19" rack.

MFB had toendertijd geadverteerd met dat er in een van hun synths een Schipmann filter zou zitten, maar die deal ging uiteindelijk niet door.
 
Goed om te zien dat 'ie toch weer bezig is, was er niet iets waardoor hij even gestopt was met bouwen? Het lijkt met dat Euro wat lower-risk is dan een 19" rack.

MFB had toendertijd geadverteerd met dat er in een van hun synths een Schipmann filter zou zitten, maar die deal ging uiteindelijk niet door.


Ik was ook in de veronderstelling dat hij definitief gestopt was.
Wat ik heel jammer vond, want de Ebbe und Flut is in mijn ogen de vetste filterbak ooit.
En Ik heb een aantal keer zeer gezellig met hem staan kletsen op beurzen etc. en vond het een zeer sympathieke gast die ik graag zakelijk succes gun.
Misschien nu dan :)
Ik ben iig geinteresseerd.
 
horen jullie dat jongens? allemaal nieuwe schippmann filters! Kunnen jullie je VCF-02 goedkoop aan mij verkopen voor een uber stereo-filter ;)

wat ik btw ubergeil zou vinden is een 'link' modus/module om 2 modules aan elkaar te linken voor gedeelde knop-besturing..
 
Back
Top