[EFM] VCF6C - 4 pole Diode Ladder Filter

Hij geeft ergens aan dat hij met nieuw spul aankomt...nu maar afwachten.

Ik had de midicv converter van hem besteld (net op tijd dus..) en zoals ik al eerder vernam was niet alles compleet en klopte het schema en de print niet helemaal. (was overigens wel uit te komen en de resterende onderdelen komen alsnog....)

Is op AH (kan ook synthdiy zijn geweest...) ook al een topic geweest en de conclusie van een van de leden was:dat de wereld uiteindelijk met efm toch beter af was als zonder efm...Ben ik het wel mee eens. het zijn bijna no-budget modules en die paar foutjes moet je maar voor lief nemen.

Wat waren jullie ervaringen hiermee?
 
Ik heb nooit kits van hem besteld maar wel een aantal dingen van hem gebouwd voordat ie kits ging verkopen. Ook daar zaten fouten in maar niks wat niet eenvoudig op te lossen was. De meeste modules die hij toen op zijn site had staan is ie later als kit gaan verkopen inclusief fouten. Maar wat wil je het kost geen drol en als het werkt klinkt het best leuk. Ik weet niet of dit het einde van efm is, hij kan niet zo goed tegen kritiek en als teveel mensen hebben zitten zeuren over fouten dan kan het wel eens zijn dat ie er mee kapt. Soms is een kitje nou eenmaal meer dan een beetje ministecken en solderen.
 
It's the boards that are on clearance not the kits. If you need me to supply parts I will but you will need to work all of that out with Kimberly at efmorders@hotmail.com or you can wait for the new kits, might be a while though, say ?.. 60-90 days..
stond ergens op zijn forum...

who knows....
 
Back
Top