Techno iets trackje , feedback zou leuk zijn!

Die string die er vanaf het begin in zit moet weg.. en je moet je gehoor trainen op valse dingen :D

Die 303 dinges moet er eerder in komen, en er hebben dingen ruzie in je mix, ik denk twee kicks ofzo..?
 
Mee eens, string vindt ik ook niet echt passen, ook een beetje huiver met wat VCO hier te melden heeft maar hij heeft wat mij betreft gelijk.... wel een leuke opzet verder
 
Best aardig, maar inderdaad, die pad/string die vanaf het begin op de achtergrond aanwezig is, dat stoort ietwat. Ook is de 303 sound ietwat braaf. imo he?
 
jaaaa van noot progressie snap ik nog steeeds geen kut, ofja ik neem de moeite niet toch eens doen dan!

is maar een kick, zit wel compressie op.
t laag zou ook wel compleet vol zitten ofnie?
Hoor dat nie zo goed op mn logitech super dupper sound set komt sws teveel laag uit...
 
Maar wat doen werkt meestal uitzonderlijk goed met een 303 :)
 
Het ding kan ook echt heerlijk alles in de war schoppen, dat het na het inzetten van dat über gave 303 loopje de rest harmonisch onmogelijk wordt :D
 
Een 5/9/13 loopje programeren dan weet je zeker dat het dynamisch blijft :D

Maargoed, het id de Topic van Hensie en niet van het 303 programmeren..... al zou een beetje tweaken geen kwaad doen imo
 
Idee is prima, vind 'm best oke, maar je moet echt die string op een gegeven moment even weghalen. Dat geeft een frisse variantie en dan wordt de track weer interessanter en dan is het juist weer fijn als die even later weer terugkomt.

Laat je overigens niet wijsmaken dat die string vals is.
Vind de 707 snare die er op 0.38 inkomt niet mooi passen. Ik zou die weghalen en op een later tijdstip vervangen door een clap. De 303's klinken prima. Hooguit op een paap momenten een beetje temperen. Iets te lang schel dan.
 
Dank allen voor de tips!
Ben t trackie al compleet om aant gooien.
Vanmiddag nog maar eens opnemen dan :)
 
die lange delay/verb geluiden op de achtergrond staan wel wat vaak te hard hoor ik ....
 
Back
Top