• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Akai apc40, Tascam US-122, JD800 toetsrubers

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dod563

Ouwe rot
Lid sinds
26 september 2008
Berichten
1.176
Te koop aangeboden:

Zo goed als nieuwe Akai APC 40. Incl doos en bekabeling. Mail voor foto's aub.
Gaat weg ivm aanschaf Push
225,-


Tascam US-122 Audio midi interface. zelf niet zo lang geleden aangeschaft maar er blijken geen drivers voor OS X. Voor Windows wel maar zelf even uitvogelen. Mail voor foto's aub.
30,-


Ik heb net voordat ik mijn JD800 verkocht, de toetsrubbers laten vervangen ivm 1 haperende toets. De oude rubbers heb ik nog en het lijkt mij dat wanneer je zelf ook maar 1 of 2 haperende toetsen hebt, je hier vast wel mee uit de voeten kunt. Setje rubbers was volgens mij 35 euro nieuw. Deze set mag weg voor 15,-

Voor al het aangeboden geldt, opsturen kan maar kosten uiteraard voor koper.
 
Ik zie net dat de rubbers toch wat duurder zijn geweest. 65 dollar excl verzending. Laat ik het maar even op 25 euro zetten ipv eerder vermeldde 15 euro.
Excuus en dank.
 
Ik heb ook nog een in goede staat verkerende Engelstalige handleiding van de TR 505. 10 euro?

Ook een "Assembly and using manual" van de Paia 6710 vocoder. 5 euro?
 
Tascam is opgehaald.
TR505 gids mag naar 5 euro en de Paia voor nop, mocht je er eentje kunnen gebruiken. Schaam je niet om alcohol te doneren bij schuldgevoel!
 
De APC is verkocht.

De rubbers en de handleidingen zijn er nog.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top