• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Tascam US-122L & Emu 1212M

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kevin

Tis niet te gleuven
Lid sinds
25 augustus 2002
Berichten
3.258
Ben nog steeds aan het opruimen en ivm de aanschaf van een nieuwe pc heb ik dus nog het volgende over:


Tascam US-122L geluidskaart (USB) met MIDI en Phantom voor meer info:
http://www.tascam.com/products/us-122l.html
Zit nog een versie van Cubase LE bij (niet meer te upgraden) en een versie van Gigastudio LE (nooit geopend) deze mag weg voor 100 Euro

Emu 1212M geluidskaart (PCI) met MIDI en lite versie's van Live (Delta) en Reason (Adapted) voor meer info (let op in de link staat een ander softwarepakket,dit is namelijk met de tijd aangepast!)
http://www.emu.com/products/product.asp?product=9872&nav=features Hiervoor zou ik ook graag 100 Euro willen.

Hieronder zo meteen 2 foto's en voor beide geldt what you see is what you get.
Werken allebei en de 1212 heeft maar in 1 pc gezeten.Kaarten zijn af te halen in Tilburg en verzenden is mogelijk NA betaling,maar dan komt er wel wat aan verzendkostten bij.
 

Attachments

  • tascamus122l.JPG
    tascamus122l.JPG
    139,8 KB · Bekeken: 81
  • Emu1212M.JPG
    Emu1212M.JPG
    154,1 KB · Bekeken: 63
Er is natuurlijk altijd wel wat ruimte om te onderhandelen,ben een tijdje minder actief geweest en weet ook niet meer what's hot or not :D

Misschien ben ik ook geinteresseerd in een ruil...gooi maar een balletje op en ik zal kijken of ik er iets mee kan,maar ik prefereer cash ;)
 
Hmmmm kom erachter dat ik toch echt te hoog zit met mijn prijzen :bekdicht:

Emu 1212m dan voor 70€ (ex-verzending)

Tascam US-122L voor 80€ (ex-verzending)

Kan natuurlijk ook afgehaald worden in Tilburg city
 
Tascam heeft inmiddels het pand verlaten en de Emu is nog steeds gereserveerd.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top