[mp3] mad

TouchTone

oe! knopjes
Lid sinds
30 juli 2002
Berichten
670
Locatie
Alkmaar - Amsterdam
en dit is weer een gerefiseerde track van mij

zie volgende post link was niet goed
 
Laatst gewijzigd:
dit vind ik nu eens een rare, vette, lekkere track!!
misschien kunnen er nog wat "vreemde effecten" of zo bij... hoewel ik het eigenlijk ook niet zou doen.
ik heb er eigenlijk weinig op aan te merken, ik vind het een tof nummer dus, lekker apart.
(doet me om bepaalde redenen, qua manier of soort of whatever, soms denken aan "live @ Birmingham 1997
van Daft punk)

anyway, keep up the good work en nog van dees!!

greetz


cloudy
 
raar maar waar

Klinkt wel vet, enkel die snare werkt soms wat tegenstekelijk..
maar voor de rest verrassend leuk
 
Lekkur hoor! Style is gaaf! Beetje 't zelfde commentaar als Rvooh heb ik alleen.. Verder: :okdan:
 
Origineel geluid Ja!!

Jammer alleen dat het geheel een beetje verzuipt door de compressie.

Ik heb niets tegen overdrives en distortions, maar het is zo jammer/irritant als de geluiden elkaar wegdrukken, vind ik. Je krijgt dan zo snel zo'n radio538 wall of sound.

Maar over je compositie, die vind ik zeker goed. Goeie sounds en verassend spannend arrangement.:okdan:
 
weet je nu wat het meest erge is ... ik heb geen compressie gebruikt :P... maar dank je jongens
 
yeah, dit klinkt lekker apart. Lekker ranzig, zo mag ik het horen.

Maar let wel op want je verliest heel veel laag heb ik het idee. De song gaat niet zo diep als ik gehoopt had, maar voor de rest toppy hoor!


Arv
 
Lekker hoor!

De geluiden verdringen elkaar af en toe wel iets, misschien je mix eens op andere speakers terug luisteren?

:okdan:
 
het nummer moet nog getuned worden en echt af gemixed en sht maar bedankt for de feed back luis...

Peez Tron

Ps. meer is welkom :P
 
Rivella! beetje vreemd, maar wel lekker!

Aparte sfeer die je neerzet in deze plaat. Zwaar chemicalsound... Het lijkt idd of je zware compressie hebt gebruikt ondanks dat je dat niet hebt gedaan. Ben benieuwd hoe ie klinkt alstie is afgemixt, kan er geen vat op krijgen; maar het geluid kan/zal/moet op de een of andere manier voller gaan klinken.

jerzz
 
kijk dat bedoel ik maar top feed back maat

Peez Tron

Ps. Meer Meer MEER!!! Feed back :P
 
Back
Top