• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Casio XW-P1 Synth

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ykaruzo

Gedeactiveerd account
Lid sinds
7 oktober 2005
Berichten
960
Casio XW-P1 helemaal nieuw, nog geen uurtje gebruikt, is niet mijn ding,

Natuurlijk compleet met doos en alles wat erbij hoort, manuals zitten nog vast in de doos,

Koopje 230 euro incl. aangetekend verzekerd verzenden, de org. doos gaat in een extra verstevigde doos zodat hij netjes aankomt,

Ondanks dat het niet mijn ding is, is het geen verkeerde synth, erg veel tweak mogelijkheden, stepsequencer, drumpatterns, drawbar orgels, heel veel sounds, prase sequencer en duidelijke menuus, gitaar ingang, stereo ingang, mic ingang, opslag op sd card enz, zie youtube er staan inmiddels zat filmpjes cursussen en uitleg over dit ding en iedereen is enthousiast (hihi behalve ik), ik ben meer een Wavestation / D50 type


 

Attachments

  • P1020041.jpg
    P1020041.jpg
    37 KB · Bekeken: 93
  • P1020044.jpg
    P1020044.jpg
    43,4 KB · Bekeken: 77
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top