Thomas Azier - Hylas, ALBUM IS UIT!!!

Heb even naar een paar fragmenten geluisterd...... impressed :okdan: heel veel succes toegewenst met de verkoop natuurlijk. klinkt goed
 
Neem die amps altijd wisselend op, soms 1, soms 2 soms zelf meerdere mics, soms met geblended DI signaal. Hangt van zoveel factoren af. Gewoon wat goed voelt of wat nodig is qua klank!

Momenteel lekker veel toeren, afgelopen week Beirut in Libanon, net bukarest gehad en komen nog veel coole plekken aan :) Barcelona, Canada, US/UK :)
 
Nou, tot snel in Doornroosje dan! Ik ben je lichtman dan. Of Erik.
 
haha thx, ja was echt super dope in VERA, echt genoten. Ook van Doornroosje & Melkweg trouwens...



Hier een cool filmpje hoe we werken in de Studio ;)
 
Een erg goed album... een verademning tussen de vele commerciele shit cd's die uitkomen...
 
Gaaf optreden hoor, pass-out :okdan:
Ik heb de Vera in tijden niet zo afgeladen gezien. En TEPR, wat een geniaal voorprogramma!

Tepr van Yelle?

Yelle zit in een andere hoek vind ik maar vind ik echt frisse electro pop.. Erg leuke muziek..
 
thx :) maar honestly; alle muziek die released wordt is commercieel. Het blijft een product, maar er is een verschil tussen het maken van muziek die wordt gemaakt om te scoren of muziek te maken vanuit een passie :)

TEPR is idd van Yelle :)
 
Leuk om te zien waar en hoe jullie de tracks hebben opgenomen. De galm in zo'n verlaten fabriekshal is echt uniek.

Ik krijg nu wel een beetje spijt dat ik mijn gitaarversterker heb verkocht :o:
 
Erg tof, ben direct naar de lokale platenzaak hierin Haarlem gegaan om hem te kopen!
Grappige is dat ik hier op mijn werkplek niet de beschikking heb over een CD-speler, dus heb ik de ongeopende CD naast me liggen terwijl ik naar de tracks op Soundcloud luister :D

Is die "factory" nou echt jullie studio? Hoe ben je daar nou aan gekomen? En het lijkt erop dat jullie hem full-time tot jullie beschikking hadden/hebben?
 
THX for buying :) cd is toch een beetje een oud medium aan het worden, hij is er ook in (2x)12"
Onze studio is in een ruimte daar, maar de ruimtes kunnen we gewoon gebruiken :)
 
Back
Top