• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha PLG100-DX FM-Synth plugin kaart voor XG synth/module

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

creme_brulee

Stamgast
Lid sinds
20 Maart 2004
Berichten
360
Locatie
Amsterdam
Omdat hij niet bleek te werken in de DX200 die ik op dat moment bezat, bied ik te koop:

Zeldzame PLG100-DX FM-Synth plugin kaart die in elke XG-compatibele synth of soundmodule geplaatst kan worden zoals de CS6X, MU128, SW1000XG etc.

De PLG100DX heeft dezelfde specificaties als een Yamaha DX7 en DX7II FM/synthesizer n.l. 6 operators en 32 algorithmes. Hij kan zelfs gebruikt worden voor bulk transfer van voice parameters van of naar een DX7/DX7II. De DX7 en DX7II kun je op hun beurt weer gebruiken als editor voor de PLG100-DX.

Specs:
Max. 16-note polyphony (hoger aantal als je meerdere PLG100DX-kaarten combineert, in de MU128 kan je er 3 kwijt)
912 vaste voices en 64 user voices
low pass filter, high pass filter en een two-band equalizer
XG Plug-in Connector (15-pin Digital I/F connector)

Zoals je op de foto ziet is er een klein hoekje van de connector af, maar de connector maakt verder goed contact.

Let op: komt ZONDER (!) bijbehorende software zoals XGworks(lite), DX Easy Editor and DX Simulator.
Wel krijg je een kopie van de PLG100-DX Owner's manual (engelstalig) op CD.

Ophalen in Amsterdam. Kan alleen getest worden als je een synth/soundmodule meeneemt waar hij in past, want ik heb zelf niets waar hij in werkt. Kan ook verstuurd worden voor € 6,75 extra, maar dan kun je hem niet vooraf testen. Liever geen ruilvoorstellen.

Mag weg voor € 100,-
 

Attachments

  • IMG_2202.jpg
    IMG_2202.jpg
    80,9 KB · Bekeken: 94
  • IMG_2203.jpg
    IMG_2203.jpg
    53,9 KB · Bekeken: 79
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top