• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland Opruiming

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Hanz

Anonieme Analogist
Lid sinds
17 januari 2003
Berichten
13.797
Locatie
Mijn eigen kleine universum
1x Roland D10 synth -> 140 Euro.
Met flightcase en handleidingen, nette staat maar met klein hapertje in de pitchbender.
d10.jpg


1x Roland D110 19" module -> 100 Euro.
Incl. handleiding, in nette staat.
d110.jpg


Vintagesynth zegt:
Second generation D-50 style synthesis. The D-10 is a Digital Linear Arithmetic Synthesizer and the D-110 is its upgraded rackmount version. Capable of decent acoustic sounds and great new synth-type sounds the D-10/110 is a great and cheaper alternative to the popular D-50. It has a confusing synthesis / editing method composed of tones, partials and timbres. Basically it all boils down to tricky programming which, if you know what your doing, can have interesting and unique results. On-board drum sounds, reverb effects and internal / external memory storage are also a plus. The D-110 rackmount version adds 6 individual outputs. Definitely worth a listen for any musician on a budget!

en ook nog

1x Roland U220 19" module -> 120 Euro.
Incl. Sax & Trombone PCM card (SN-U110-12) en handleiding, in nette staat.
u220.jpg


Vintagesynth zegt:
The U-20 features 6 part multitimbrality with a 7th drum part, plus 2 direct outputs and 2 stereo outputs. The 30 note polyphony helps if you take advantage of this synths multitimbrality for creating entire performances and ensembles. Digital reverb, chorus and delay effects liven up your sounds. Editing is simple, but there are no filters. With several performance features, the U-20 has a full 61 note keyboard with velocity and aftertouch. There's an on-board arpeggiator, a chord-memory feature and the U-20 accepts Roland SNU-110 sound library cards. It has been used by Prodigy and Astral Projection. The Roland U-220 (pictured above) is simply a rack-mount version of the U-20. It has all the same sounds and features packaged in a compact single-space sound module.

Ruilaanbiedingen zijn ook welkom (m.n. een degelijke effects-unit heeft mijn interesse, maar ik ben in voor van alles ;) )
Over evt. bezorging worden we het ook wel eens...
 
Last edited by a moderator:
Da's lang geleden...(ooit een U-20 gehad)
En als ik die d-110(ook gehad) zie schiet ik helemaal in nostalgie.
leuke synths
:)
 
<MINI-KICKJE>

Oh ja, en alles samen: 325 Euro.
 
De D-10 is verkocht

Resteert:

Roland D-110 --> 99 Euro.
Roland U-220 --> 120 Euro

Samen 210 Euro!
 
Origineel geplaatst door Hanz
De D-10 is verkocht

Resteert:

Roland D-110 --> 99 Euro.
Roland U-220 --> 120 Euro

Samen 210 Euro!

Voor dat geld zou ik ze houden man, is toch lachen een paar van die nostalgische bakken! Misschien krijg je er later spijt van.
 
Dank voor 't advies! 8)

't Ziet er naar uit dat ik de D110 inderdaad houd, ook al omdat de D10 verkocht is en ik wellicht sommige geluidjes wel ga missen... Heb gisteren voor het eerst (schaam schaam) een fatsoenlijke editor ertegenaan gehouden (schrik niet, de Atari ST versie van Caged Artist) en als je dan wat zit te klooien... :halleluja dan klinkt-ie goed! (hoewel gereduceerd tot praktisch monofoon, maar ja...). Punt is: dat weten alleen denk ik veel mensen niet, wegens het onmogelijk complexe editen.

U220 klinkt op het eerste oog een stuk beter, maar de voor mij bruikbare geluiden heb ik in verbeterde versie in m'n A90EX. En als synth doet-ie 't gewoon stukken minder goed als een D110.
Maar voor rompler piano's, strijkers en dat soort werk issie best te pruimen...
 
Resteert dus nog:

Roland U-220 -> 120 Euro
Roland D-110 -> 100 Euro

Tesamen gekocht komt daar de gratis Wersi 19" module bij, met lollige orgelsoundjes.
Heb me laten vertellen dat dit je juiste tool is voor de echte vintage :biertje: ANDRE HAZES :biertje: sound!
(en nee, daar bestaat geen VSTI versie van... dus, weest er vlot bij! :D)
 
U-220 is verkocht!
Wersi MAX-1 onder voorbehoud...

Resteert de Roland D-110 voor 95 Euro.
 
In het kader van een schopje:
Ben op zich wel in voor een ruil, maar ben reeds voorzien van sampler en (eenvoudige) effecten...

Kortom: ik ben blij met pb's van eenieder... :)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top