* Cunttest 2014 *

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Oke.. ik doe ook weer mee met de cuntest dit jaar :okdan:

Net zoals vorig jaar weer een cover.. maar dit keer van niemand minder dan James Brown :halleluja:halleluja maar eh... :D:mega:
 

Attachments

  • MacGyverGear ft. Janus de bruin - Ik voel me kut.mp3
    6,6 MB · Bekeken: 70
Heb er ook eentje bij geplaatst.
 
cruise2.jpg



94133


:mega:
 

Attachments

  • Rocket In My Pocket.mp3
    1,5 MB · Bekeken: 62
cruise2.jpg



94133

dat themaatje lijkt een beetje op een nummer van pink floyd's 'Ummagumma'

wat je op zich best een Cult Cunt-plaat kan noemen.


opweg naar wie zijn studio ben je eigenlijk?
 
:dubbel: 'k Heb al een paar favorieten!! Meesterlijke creaties!!
 
Overigens is nummer 9 in de tracklist een fout linkje..
 
94133

:mega:
ah, den tweeden baarsch inzend ding :D
ik blijf me nog steeds verbazen over die spooknummers trouwens (94133 enzo dus)
Overigens is nummer 9 in de tracklist een fout linkje..
daarom staat er ook nog een oplossende nummer 10 in de treklijst... maar nummer 1 en nummer 9 kunnen idd in de jiskefet aan het einde van de rit...
 
die spooknummers die ontstaan omdat ik de attach dingen weghqaal, anders krijg ik geen afspeelbalkje........

waarover gesproken, ik moet den zjef van den beezemkast maar weer eens een mailtje sturen, aangezien mijne 1 gig bijna opgebruikt is, en ik zoeen afspeelbalkje aan extere links wil gaan koppelen, dit is mij alreeds toegezegt door bovengemoemd perzoon, tenminste, als het op een zondagmiddag heel hard zou reegenen......:D

:mega:
 
Haha.. :D ja.. mijn inzend ding was een twijfelgevalletje.. maar aangezien het om een nummertje van de kudfather of soal gaat moest ik er iets meer mijn best op doen :P

Qua lirieke, lijdende voorwerpselen is ie wel helemaal on-topic.. dus dan mag het *D
 
het gaat toch om het (gemene) spel! niet om de (ja-) knikkers!

@MacGyverGear:

je bent erg muzikaal..is het slechts hobbie of uit verveling? of ook werk, beroep, vak,. heb je ook muziek gestudeerd?
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top