SoundCloud Marc V

Marc V

Ingeburgerd
Lid sinds
20 november 2013
Berichten
29
Hoi allemaal,

Hier de link naar mijn SoundCloud, als liefhebber van klassiek tot aan populaire muziek heb ik een grote passie voor het elektronische muziekgenre. Ik kocht als 10 jarige mijn eerste elektronica single Aurora van Nova. Ik was natuurlijk verkocht, niet gek dus dat ik ook een liefhebber ben geworden van de VST’S van Rob Papen, Blue I is mijn grote favoriet. Binnenkort is Blue II ook verkrijgbaar heb ik gelezen. Rond mijn 15de (1987), enkele jaren werkzaam geweest als demomaker op de Commodore 64 thuiscomputer voor groepen als Megaforz en Supreme. Ik maakte muziek met een zogenaamde softwarematige ‘music tracker’, een vorm van programmeren en componeren. Het maken van game-muziek en ambient maar ook vintage elektronica zijn bij mij favoriete bezigheden.

Opbouwende kritieken van andere muzikanten zijn altijd welkom.
SoundCloud link: https://soundcloud.com/esp-muziek

Bezoek ook mijn Facebook ESP Domain – Dutch Electronic Music Platform.
De link: https://www.facebook.com/pages/ESP-Domain-Dutch-Electronic-Music-Platform/605997222781010


Bedankt, Marc V
 
Het meervoud van track = tracks en geeft een indruk van wat ik maak. Wat is hier eigenlijk mis mee ? Daarnaast gelieve wat fatsoenlijker taalgebruik toepassen of ik stop mijn account hier op het Synthforum, Snelkookbami.
 
Marc V volgens mij moet je ff van gebruikersnaam wisselen met snelkookbami, gezien je reactie...
ik zou eerst een lezen alvorens wat overspannen te reageren.
, hoe dan ook wekom en er zitten leuke trackS tussen hoor
 
[FONT=&quot]Is het opkomen voor fatsoensnormen dreigen ? Moderator je mag mijn berichten en account verwijderen van dit forum. Ik ben er helemaal klaar mee.[/FONT]
 
Bericht door een moderator:
Laten we even voorop stellen dat de moderators het beleid van synthforum.nl handhaven. Als je iets als gebruiker niet correct vind kun je dit melden m.b.v. de "Report" knop rechts onderin een bericht. Het is in GEEN geval de bedoeling dat leden zelf beleid gaan maken en/of handhaven.

Er is vooralsnog geen enkel probleem met de eerste post van de topic starter. Graag gewoon on topic dus.
 
[FONT=&quot]Is het opkomen voor fatsoensnormen dreigen ? Moderator je mag mijn berichten en account verwijderen van dit forum. Ik ben er helemaal klaar mee.[/FONT]

Keep calm and move on. Leuke tracks dat wel.
 
Hoi Marc!

ik hoop dat je je account wilt behouden en het forum nog een kans wilt geven.

Dit is niet het normale soort welkom wat je hier krijgt. Je hebt net onze dorpsgek te pakken ;)

-C-
 
Je dingen met beat zijn we gaaf hoor!
 
Bedankt aan de Moderator en forumleden die een positief bericht hebben geplaatst. Ik wil graag forumlid blijven. Ik was misschien iets te snel met mijn reactie. Met de hartelijke groeten van Marc V.
 
Ach gewoon ff achterover leunen soms en dan zie je dat het alleen maar op je scherm gebeurt en niet in je hoofd ;-).

korreltje zout hier en daar is wel nodig soms ;)

maarruh.. welkom! :D

-C-
 
Back
Top