(VIDEOCLIP) Schoppenheer & De Rus - Vormen

Qua videoclip is het wel apart en heeft het wat weg van Die Antwoord. Er zitten ook wat geslaagde effecten in verwerkt die tevens betrekking hebben op de muziek i.p.v. dat ze een fluffy showcase zijn van de video editor. Ik vind het trouwens zeer positief dat je teksten over het algemeen nog eens ergers over gaan i.p.v. die debiele "het leven van de straat" en "ik schiet je dood" gangstertroep wat over het algemeen best populair is. Hip-hop en rap luister ik vrijwel nooit naar, voornamelijk vanwege de slappe teksten en het overmatige gebruik van samples. Maar zoiets als wat je hier samen met je collega's hebt neergezet heeft zeker een hele positieve invloed op het genre. Daar kan dat vormloze Rotjoch wel een puntje aan zuigen.
 
Gaat deze video geen probleem worden met die zwarte piet critici dit jaar? ;)
 
We hebben nu eindelijk een mr. Elliot :D waar die antwoord natuurlijk ook hun fatty boomboom inspiratie vandaan hadden
 
"omdat Rotjoch opeens jurylid werd",

daar wil ik het fijne wel eens over weten.
een jury zou onpartijdig moeten zijn .....toch?
 
Helaas zijn we in de halve finale van de grote prijs van Nederland gestrand, omdat Rotjoch opeens jurylid werd,

]

Vind dit wel een rare opmerking en manier van omgaan met het verlies..
Jij vind bijvoorbeeld niet dat het aan de performance of aan het feit lag dat een act zoals jullie die opvoerde gewoon geen grote prijs winnaar materiaal is?

Die clip is leuk maar je moet wel realistisch blijven als je jezelf vergelijkt met de andere deelnemers.
Jullie doelgroep is zo klein.
 
thnx voor de reacties

Wat er gebeurt is is dit alle de drie de juryleden ons vet vonden. MC Fit, Akwasi en Gaetan van der Sande. MC Fit kon opeens niet en toen is Rotjoch komen invallen en die heeft iets tegen ons en toen is het misgegaan. Maar het is allemaal in het verleden.
 
Back
Top