Schoppenheer-Het Kwaadaardige Genie (met clip)

Nou... dat is niet zo lief wat ik daar allemaal hoor :D:D

Maar uh.. dikke track weer.. clip ook cool gedaan.. luister op 'n laptopje en klinkt dik in orde.. :okdan:
Vanavond ff lekker over echte speakers luisteren :engel::
 
Ik kan daar wel in meegaan......

Het is mij allemaal te slap/fake, ik voel het niet.
 
Probeer t zelf maar 's.. Ik gun een rapartiest wel wat tijd om de beste te worden.. :-P

Dat heeft voornamelijk met de manier van rijmen te makeñ, je flow. Wat mij opviel is dat alles op het einde van de zin rijmt maar je in je bone thugz and harmony rijm vergeet de rest te laten rijmen waardoor het gewoon niet klinkt.
 
Is niet helemaal waar, er zit binnenrijm in en assonantie in het begin en midden van veelzinnen en niet alleen eindrijm, maar goed dat jullie me scherp houden.
Misschien had ik aan sommige zinnen klanktechnisch meer aandacht kunnen besteden.
Thnx
 
Mooie reactie. :okdan:

Wil je die termen wellicht uitleggen aan de hand van je tekst? Natuurlijk kan ik ze ook opzoeken maar dat maakt het topic alleen maar leeswaardiger.
 
Is niet helemaal waar, er zit binnenrijm in en assonantie in het begin en midden van veelzinnen en niet alleen eindrijm, maar goed dat jullie me scherp houden.
Misschien had ik aan sommige zinnen klanktechnisch meer aandacht kunnen besteden.
Thnx

Ik bedoel het ook niet verkeerd, ik vind iedere track weer beter dan de vorige. :)
 
niemand zegt dat 'ie niet kan rappen maar ik (als individu) vind dat het weer een beetje hetzelfde klinkt als een aantal vorige...

Ow... 'k was misschien niet in zo'n hele kritische bui... :-S
 
Goh, ik ben niet thuis in dit genre en geen fan van deze stijl en ken ook weinig van je oudere werk.
Maar verder heb ik met deze track gans geen probleem.
De lyrics zijn top en ik stel aan de kriticasters voor dat ze het ook eens proberen... ;-))
Wat ik wel mis voor dit genre in de mix is het dikke vet. Mag wat meer sub. Ma goe, ook dat is relatief...het is de inhoud die telt...
 
Goh, ik ben niet thuis in dit genre en geen fan van deze stijl en ken ook weinig van je oudere werk.
Maar verder heb ik met deze track gans geen probleem.
De lyrics zijn top en ik stel aan de kriticasters voor dat ze het ook eens proberen... ;-))
Wat ik wel mis voor dit genre in de mix is het dikke vet. Mag wat meer sub. Ma goe, ook dat is relatief...het is de inhoud die telt...

Als iedereen altijd maar hosanna post dan heb je er toch ook niks aan? Ik weet zeker dat schop prima tegen kritiek kan, hij weet dondersgoed dat hij dat krijgt als hij dit hier post.
 
Back
Top