Schoppenheer - Fluwelen woorden en giftige tongen

Lekker vanaf 1.38. Jammer dat er zo weinig gebruik wordt gemaakt van wat meer bombastische instrumentale stukjes in hiphop.
 
Gaaf nummertje weer Schoppenheer!

Wilde je graag een stem gunnen, maar helaas werkt ook deze stemming met dat rottige Faecesbook. Dus helaas.... of is er ook een conventionele manier om een stem uit te brengen?
 
Volgens mij gaat het niet via facebook, maar een andere manier om te stemmen (en dat is je stem drie keer zoveel waard als online) is op de avond zelf in de sugar factory.
 
Had aan het begin een beetje moeite om tussen alle triooltjes in de rap de beat te snappen.. zo.. wat je hard zeg :D maar na een paar keer luisteren vloeit het toch wel weer erg lekker samen.. en dat meer moeten luisteren is natuurlijk alleen maar positief.. :okdan:
 
Volgens mij gaat het niet via facebook, maar een andere manier om te stemmen (en dat is je stem drie keer zoveel waard als online) is op de avond zelf in de sugar factory.

Als ik op die site op "Breng je stem uit" druk, kom ik uit op een pagina met deze mededeling;

Om op jouw favoriet te stemmen dien je hieronder in te loggen op Facebook (gebeurt in 2 stappen) en de Grote Prijs te 'Liken'.
Met je 'Like' wordt gecontroleerd of je maximaal 1 stem per muziekcategorie hebt uitgebracht.
Ter info: wij krijgen op geen enkele manier de beschikking over jouw gegevens, de login verloopt via Facebook zelf en is helemaal veilig."

Niet jouw "fout" natuurlijk... maar zonder Facebook schijn je tegenwoordig niet meer te bestaan :D.

Jammer.... eens ff kijken wat de Sugar Factory precies is, ben er nog niet bekend mee.
 
Back
Top