• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Analoog, digitaal en effecten

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Roland SH-3A. Erg mooi, met deksel en muziekstandaard, nette CV/Gate in mod, gereserveerd

Korg AM8000r Ambience Multieffect Processor. Geheim wapen waar ik er twee van heb. Heeft drie CV inputs om parameters mee te moduleren, dus leuk in combinatie met je modular of analoge synths. 1 potmeterkapje mist, voor de rest in zeer goede staat. Met bijhorende adapter 175 euro

Boss SX-700. Heb ik ook al twee van. Met erg leuke 3D RSS functie om je geluid in 3 dimensies te laten schuiven Met nieuwe number/value/enter encoder. Adapter heeft een kort snoertje. Een vorige eigenaar hield kennelijk niet van spaghetti (onbegrijpelijk) 140 euro

MXR M108 Graphic equalizer pendaal, met adapter. 1 keer uit de doos geweest 90 euro

Mackie HR-824 mkI, twee stuks, nieuwstaat 625 euro.

Quiklok BS-300 monitor standaards 40 euro.

E-mu Commandstation MP-7 met:

Pure Phatt 32 MB ROM
Protozoa 16 MB ROM
Sounds of the ZR featuring the Perfect Piano 32 MB ROM, ook wel Q-ROM genoemd
X-Lead 32 MB ROM
Originele handleiding
Alleen in 1 koop: 600 euro
 
Korg AM8000r Ambience Multieffect Processor. Geheim wapen waar ik er twee van heb. Heeft drie CV inputs om parameters mee te moduleren, dus leuk in combinatie met je modular of analoge synths. 1 potmeterkapje mist, voor de rest in zeer goede staat. Met bijhorende adapter 175 euro. Leuk ding mannen:

Boss SX-700. Heb ik ook al twee van. Met erg leuke 3D RSS functie om je geluid in 3 dimensies te laten schuiven Met nieuwe number/value/enter encoder. Adapter heeft een kort snoertje. Een vorige eigenaar hield kennelijk niet van spaghetti (onbegrijpelijk) 140 euro Vervanger van de SE50 en SE70 + meer

MXR M108 Graphic equalizer pendaal, met adapter. 1 keer uit de doos geweest 90 euro

Mackie HR-824 mkI, twee stuks, nieuwstaat 625 euro. Gaan echt niet weg voor die wanhoopsprijzen van eerder deze maand. Dan nog liever de huiskamer in.

Quiklok BS-300 monitor standaards 40 euro.

E-mu Commandstation MP-7 met:

Pure Phatt 32 MB ROM
Protozoa 16 MB ROM
Sounds of the ZR featuring the Perfect Piano 32 MB ROM, ook wel Q-ROM genoemd
X-Lead 32 MB ROM
Originele handleiding
Alleen in 1 koop: 600 euro
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top