Andere koek

Atlantis

Stalins' handlanger
Lid sinds
30 juni 2003
Berichten
123
Locatie
Heerlen
Goed....

Het lijkt me dat hier voornamelijk electro / dance / trance en dergelijke ten toon wordt gesteld.
Now for something completely different:

Progressieve Powermetal

Want dat is wat ik tegenwoordig voornamelijk doe. Je kan een mp3tje luisteren, genaamd - ja hoe kan het ook anders - 'Atlantis'...... (straks wordt ik nog verdacht van een bepaalde bezetenheid met dat thema.... :P ...)
Vocalen zijn van Irene Jansen ( Star One feat. Ayreon European Tour '02). De Band doet zijn dingen onder de naam 'Karma' ......maar wat lul ik ook........gewoon luisteren naar die shit!:doei:
 
Excuseer......er ging wat mis met urls enzo.........niks te horen dus.........

Deze thread kan er weer vanaf dus!

:erm:
 
:( Net nu ik nieuwsgierig was..

Maar deze keer ligt 't een keer NIET aan mijn pc :D Da's dan wel weer mooi!
 
Re: Andere koek

Origineel geplaatst door Atlantis
Goed....

Het lijkt me dat hier voornamelijk electro / dance / trance en dergelijke ten toon wordt gesteld.
Now for something completely different:

Progressieve Powermetal

Want dat is wat ik tegenwoordig voornamelijk doe. Je kan een mp3tje luisteren, genaamd - ja hoe kan het ook anders - 'Atlantis'...... (straks wordt ik nog verdacht van een bepaalde bezetenheid met dat thema.... :P ...)
Vocalen zijn van Irene Jansen ( Star One feat. Ayreon European Tour '02). De Band doet zijn dingen onder de naam 'Karma' ......maar wat lul ik ook........gewoon luisteren naar die shit!:doei:

Hahhha Das toevallig ben er ook al een tijdje mee aan het experimenteren:D
 
euh

euh

door omstandigheden kan ik dus effe niks plaatsen (grmbl)......maar dat zal over een weekje of 2 wel in orde komen dan,.dan is de bandsite namelijk online en kan ik dah shit doorlinken.....pffff

toedeloe:L
 
wat heeft {P}rogressive {P}owermetal met synths te maken? zit er een {P}{P}G wave in wellicht ook? of moet ik meer aan NIN achtige noizy leads 'n' beats expecten? (oeh wat een foute termen weer uit mijn vingers :r )
 
Origineel geplaatst door jes303
wat heeft {P}rogressive {P}owermetal met synths te maken? ...

Zelfs een 'Voor-al-uw-Feesten-en-Partijen-band', een Live-Country band, een Gothic band, etc. kunnen iets met synths te maken hebben.
Als er maar een (synth bespelende) toetsenist in de band zit.
;)
 
ga eens ergens naar luisteren.....!

ga eens ergens naar luisteren.....!

Origineel geplaatst door jes303
wat heeft {P}rogressive {P}owermetal met synths te maken? zit er een {P}{P}G wave in wellicht ook? of moet ik meer aan NIN achtige noizy leads 'n' beats expecten? (oeh wat een foute termen weer uit mijn vingers :r )


Ik denk dat je eens naar wat dingen moet luisteren, als goed voorbeeld: Camelot.

Als synthesizer-man in de band zorg je voor de kleur van een nummer. Brede stringpads, of juist dunne freakende leadsounds, spetterende solo's op zware gitaarrifjes, gefilterde drumbeats bovenop de getriggerde drummer, dik aangezette arpeggioloops in rustige passages - als break enz enz enz.......

Duizenden mogelijkheden! ( en dan hebben we het nog niet over de sampler)


:W
 
Back
Top