En hierrrrrr is Atlantis........who is me?

Atlantis

Stalins' handlanger
Lid sinds
30 juni 2003
Berichten
123
Locatie
Heerlen
Wie ben ik?

Martin is de naam......en ik ben musicus, componist en beeldend kunstenaar.
Eigen bands: ( ja heee, ik moet toch even van de gelegenheid gebruik maken.....niet?)

KARMA
Karma is een progressieve powermetalband met af en toe symfonische en klassieke invloeden. De band is eind 2001 opgericht door Irene Jansen en Freek Bos. De eerste line-up bestond uit Irene, Freek, Aram Rogalski en Bas Maas. Nadat enige wisselingen binnen de band zich voordeden en Bas o.a. naar After Forever vertrok is de huidige bezetting:
Irene Jansen :...............Hartsmeltende en brein-ontgiftende Vocalen
..................................( ook bekend van : European Star One/Ayreon Tour '02 met zus Floor (After Forever)
Emerald Kloosterman:....'Electrocuteergitaar, bekend onder alter ego: ''fretracer''
Tiemen Gerris :.............Ook al gitaren...voor al uw monsterlijke, vingerbrekende riffs
Aram Rogalski :.............The best available basslines in town....(ook : Sedition)
Martin Plag :.................Toetsen & composities
Ralf Haan :....................Machinale asfalteerdrums
Freek Bos :...................Roady en VIP-regelneef, (Ohne "Freak" kein Band!)

Daarnaast functioneer ik nog als toetsenist in the Guns & Roses Tribute Band, een professionele coverband met wekelijkse gigs in binnen en buitenland, en verder als componist/initiatiefnemer van diverse projecten. Volgend jaar weer muziekstudie!

Eindelijk een goeie nederlandse synthsite gevonden MET forums en mogelijkheden om alles te weten wat ik nog niet weet!!!!! I love it!
Ik ga jullie zien........

Groetjessss Martin
 

Attachments

  • martin astatheater beek.jpeg
    martin astatheater beek.jpeg
    113,2 KB · Bekeken: 61
Origineel geplaatst door STicKX
welkom op het synthforum van nederland


Mijn vingers berijden een Roland JP8000, een Yamaha CS1x en een Kurzweil SP76. Daarnaast gebruik ik voor extra hoogtepunten een Korg D12 Harddiscrecorder, een Boss Dr 202 drumcomputertje en totdat mijn PC ge-facelift is een Cakewalk sequencer van de antieke categorie.
 
Origineel geplaatst door Atlantis
Mijn vingers berijden een Roland JP8000


Heeeyyy..

vanavond eens bij de mijne proberen...
 
Welkom!
 
angel9-welcome.gif


Have fun here&there!! :D
 
Back
Top